سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار انتخابات در بهبهان

فرماندار بهبهان خبر داد
مشارکت 2 هزار نفر برای برگزاری انتخابات / پیش‎بینی مشارکت 72 درصدی بهبهانی‎ها

خبرگزاری فارس: فرماندار بهبهان از فعالیت 2 هزار نفر برای برگزاری انتخابات در این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری فارس: مشارکت 2 هزار نفر برای برگزاری انتخابات / پیش‎بینی مشارکت 72 درصدی بهبهانی‎ها

فرهاد باذلی‌محبوب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار کرد: همه تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه و شایسته انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این شهرستان فراهم شده است.

وی افزود: در بهبهان 129 شعبه اخذ رأی وجود خواهد داشت که از این تعداد 82 شعبه ثابت و 47 شعبه به صورت سیار آرای مردم را جمع‎آوری خواهند کرد.

باذلی‎محبوب با بیان اینکه حوزه انتخابیه بهبهان، 3 حوزه فرعی شامل آغاجاری، زیدون و تشان نیز دارد تصریح کرد: در شهر آغاجاری 12 شعبه، در زیدون 16 شعبه و در تشان نیز 16 شعبه اخذ رأی، آرای مردم این مناطق را اخذ خواهند کرد.

فرماندار بهبهان ادامه داد: بالغ بر 2 هزار نیرو شامل اعضای هیئت نظارت، بازرسی، اجرایی، نماینده فرماندار و نیروهای انتظامی و ستادی کار اجرایی انتخابات در حوزه انتخابیه شهرستان بهبهان را انجام خواهند داد.

وی خاطرنشان کرد: طبق سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال جاری، بیش از 128 هزار نفر در شهرستان بهبهان واجد شرایط بوده و می‎توانند در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی حضور داشته و رأی خود را به صندوق بیندازند که پیش‎بینی می‎کنیم بالغ بر 72 درصد از مردم بهبهان در انتخابات شرکت کنند.

باذلی‌محبوب در پایان با اشاره به اینکه حوزه انتخابیه بهبهان یک نماینده در صحن مجلس شورای اسلامی خواهد داشت اظهار امیدواری کرد مردم ولایت‌مدار بهبهان روز 12 اسفندماه با حضور حداکثری در پای صندوق‎های اخذ رأی و انتخاب اصلح، بار دیگر حماسه‎ای عظیم خلق کرده و دشمنان اسلام و نظام اسلامی را مأیوس کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد