سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار آب و هوای خوزستان

مدیرکل هواشناسی خوزستان ا‌علا‌م کرد
باران خفیف و گرد و غبار برای اوایل هفته آینده‌

خبرگزاری فارس: مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: از اوایل هفته آینده باران خفیف و گرد و غبار در خوزستان اصلی‌ترین تغییرات آب و هوایی خواهند بود.

خبرگزاری فارس: باران خفیف و گرد و غبار برای اوایل هفته آینده‌

مسعود دهملایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: خط ناپایدار ضعیف لایه میانی جو در حال تاثیر برروی استان تا اوایل هفته آینده است که با توجه به لایه کم فشار ضعیف بر روی منطقه احتمال رگبار و رعد و برق پراکنده به ویژه در مناطق شمال و شرقی استان و وزش باد قابل ملاحظه و برخاستن گرد و غبار در ایام مذکور وجود خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: آسمان استان نیمه ابری گاهی با افزایش ابر و احتمال رگبار و رعد و برق پراکنده به ویژه در مناطق مرتفع و شرقی استان، همراه با گرد و غبار در مناطق مرکزی و نوار غربی استان و توام با وزش باد قابل ملاحظه در سواحل پیش‌بینی می‌شود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: وضعیت هوا، قسمتی تا تمام ابری همراه با غبار یا مه رقیق جهت باد، جنوب شرقی تا جنوب غربی خواهد بود.

وی با اشاره به شرایط باد در استان تاکید کرد: سرعت باد، 15 تا 40 کیلومتر در ساعت و ماکزیمم سرعت باد 45 کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی افزود: در شبانه روز گذشته رامهرمز با 23.8 و دهدز با 6 درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط گزارش شده‌اند.

مدیرکل هواشناسی خوزستان درباره شرایط آب و هوایی شهرستان اهواز تاکید کرد: حداکثر دمای اهواز به 23 و حداقل به 15 درجه سانتیگراد خواهد رسید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد