سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار شهرستانهای استان

دستگیری سارقان معدن سنگ در مسجدسلیمان

خبرگزاری فارس: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مسجدسلیمان از دستگیری سارقان معدن سنگ این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری فارس: دستگیری سارقان معدن سنگ در مسجدسلیمان

به گزارش  خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی دادگستری مسجدسلیمان، محمد معینی گفت: دی ماه امسال با شکایت نگهبان معدن سنگ این شهرستان مبنی بر سرقت مقرون به آزار از این معدن توسط چند نفر ناشناس، دستورات قضایی برای رسیدگی به پرونده و شناسایی متهمان صادر شد.

وی افزود: طبق گفته نگهبان این معدن، سارقان پس از ضرب و جرح و بستن دست و پای او، اقدام به سرقت یک دستگاه چکش هیدرولیکی به ارزش بیش از 200 میلیون ریال کردند.

معینی گفت: همچنین در همان تاریخ فرد دیگری مدعی شد که یک دستگاه خودروی نیسان متعلق به وی سرقت شده است.

وی افزود: مأموران نیروی انتظامی ابتدا به فردی به هویت س. ب مظنون شدند که وی پس از دستگیری، به  همکاری با دو نفر دیگر به هویت ی.ب و ف.ل در سرقت‌های مذکور و فروش مال مسروقه به قیمت 10 میلیون تومان به فردی به هویت الف.ه ساکن اصفهان، اعتراف کرد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مسجدسلیمان با بیان اینکه خودروی مسروقه که در اصفهان رها شده بود، کشف و مسترد شد، ادامه داد: سایر متهمان نیز دستگیر و به زندان معرفی شدند و پس از اخذ آخرین دفاعیات آنان، کیفرخواست پرونده صادر شد.

معینی با بیان این که دستگیری متهمان و صدور کیفرخواست برای آنان در کمتر از یک ماه از تاریخ وقوع جرم، صورت گرفت، از تلاش شبانه روزی مأموران پلیس آگاهی این شهرستان و رئیس آن یگان قدردانی کرد. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد