سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار انتخابات مجلس

صالحی:
25 نامزد نمایندگی در خوزستان انصرف دادند
اهواز - خبرگزاری مهر: رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان خوزستان گفت: تا به امروز 25 نفر در این استان از ادامه رقابتهای انتخاباتی نهمین دوره مجلس شورای اسلامی انصراف دادند.

رسول صالحی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از مجموع 319 داوطلبی که نام نویسی کرده بودند 98 نفر رد صلاحیت، 16 نفر در هفته اول انصراف و 9 نفر نیز به واسطه ائتلافهای انجام شده استعفا داده اند.

وی افزود: در زمان حاضر رقابت انتخاباتی در شهرهای مختلف استان خوزستان میان 196 نفر از نامزدهای انتخاباتی نهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای کسب کرسی نمایندگی ادامه دارد.

صالحی افزود: انتظار می رود تمامی داوطلبان و طرفداران آنها با اتمام مهلت قانونی تبلیغات، ستادها و فعالیتهای خود را تعطیل کرده و از قانون انتخابات و شیوه تبلیغات تمکین کنند.
 
وی تصریح کرد: طبق اعلام ستاد انتخابات استان از چند روز پیش در سراسر استان آمادگی 100درصدی برگزاری انتخابات به وجود آمده و امیدواریم در روز جمعه 12 اسفند در فضایی با طراوت انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شود.
 
رئیس کمیته اطلاع رسانی انتخابات خوزستان به میزان مشارکت مردم در هشت دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان اشاره کرد و گفت: میانگین حضور مردم در این هشت دوره انتخابات در استان 60 درصد و میزان مشارکت انتخابات اخیر مجلس 54.6 درصد بوده است ولی ما انتظار داریم در این دوره خوزستانیها رکورد مشارکت اخیر خود را بشکنند.

صالحی گفت: از جمعیت استان خوزستان که بالغ بر چهار میلیون و 500 هزار نفر است تعداد سه میلیون و 29 هزار نفر از واجدین شرایط قانونی رای دادن در این دوره از انتخابات هستند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد