سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار انتخابات مجلس

سید شکرخدا موسوی و سیدراضی نوری کاندیداهای جبهه پایداری و جبهه متحد اصولگرایان خوزستان در انتخابات مجلس نهم از حوزه های انتخابیه اهواز و شوش، قرار گرفتن خود در این لیست بدون هرگونه هماهنگی با خود ذکر کردند و هرگونه وابستگی خود را با جبهه ایستادگی تکذیب کردند / دکتر سید رضی نوری : هرگونه وابستگی به جبهه ایستادگی را قویاً تکذیب می کنم / سید شکر خدا موسوی : مواضع من همان مواضع جبهه متحد و پایداری است
پس از انتشار لیست جبهه ایستادگی در استان خوزستان دو نفر از کاندیدای معرفی شده،  وابستگی خود را با این جبهه تکذیب کردند.

سید شکرخدا موسوی و سیدراضی نوری کاندیداهای جبهه پایداری و جبهه متحد اصولگرایان خوزستان در انتخابات مجلس نهم از حوزه های انتخابیه اهواز و شوش، قرار گرفتن خود در این لیست بدون هرگونه هماهنگی با خود ذکر کردند و هرگونه وابستگی خود را با جبهه ایستادگی تکذیب کردند.

یادآور می شود پیش از این نیز سادات ابراهیمی حضور خود را در فهرست کاندیدای مردمسالاری خوزستان تکذیب کرده بود و آن را عملی غیر اخلاقی دانسته بود.

دکتر سید راضی نوری، کاندیدای مجلس نهم از حوزه انتخابیه شوش
دکتر سید رضی نوری :
هرگونه وابستگی به جبهه ایستادگی را قویاً تکذیب می کنم

در پی انتشار خبر هایی مبنی بر اعلام نام دکتر سید رضی نوری کاندیدای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از شهرستان شوش در لیست جبهه ایستادگی، وی هر گونه وابستگی به این جبهه را تکذیب کرد.

دکتر نوری عنوان کرد: با توجه به اینکه در رأس جبهه پایداری و متحد اصولگرا، آقایان مصباح یزدی و مهدوی کنی حضور دارند و بنده اعتماد کاملی به این آقایان دارم از ابتدا پیگیر آن بوده ام که اسم خود را در این دو لیست به ثبت برسانم.

وی در ادامه تاکید کرد که من به هیچ عنوان با شخصی از جبهه ایستادگی دیداری نداشته ام و قرار دادن اسم من در این لیست بدون هماهنگ با بنده بوده است; از این به بعد نیز هر حزب و جماعتی که اسم اینجانب را در لیست خود عنوان کنند بنده تکذیب می کنم و چون تنها ولایی بودن جامعه روحانیت و جامعه مدرسین برای من به اثبات رسیده است تنها به جبهه پایداری و متحد تعهد دارم و این دو را تایید می کنم .


سید شکر خدا موسوی :
مواضع من همان مواضع جبهه متحد و پایداری است

 این کاندید نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اهواز و باوی در پاسخ به سوالی که موضع شما نسبت به اینکه جبهه ایستادگی شما را در لیست خود قرار داده چیست گفت : موضع ما این است که فقط با جبهه پایداری انقلاب اسلامی و جبهه متحد اصولگرایان میثاق نامه امضاء کرده ام و به هیچ جبهه و گروهی منسوب نبوده و میثاق نامه ای نیزامضاء نکرده ام .

وی افزود : مواضع ما مشخص است که در خط رهبری هستم و مواضعم نیز همان مواضع جبهه متحد اصولگرایان و جبهه پایداری انقلاب اسلامی است و لا غیر.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد