سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار انتظامی خوزستان

سودانی خبر داد:
جایگاه های عرضه سوخت در آستانه ورشکستگی
اهواز - خبرگزاری مهر: نامزد مورد حمایت جبهه متحد اصولگرایی در حوزه انتخابیه اهوازگفت: با توجه به وضع فعلی توزیع سوخت، اغلب جایگاه های توزیع سوخت در کشور در آستانه ورشکستگی قرار گرفته اند.

ناصر سودانی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه از ابتدای سال جاری پرداخت کارمزد فروش بنزین آزاد به جایگاه داران متوقف شده، افزود: جایگاه داران هم اکنون به دلیل عدم حمایت در آستانه ورشکستگی و تعطیلی جایگاه های خود هستند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم پرداخت سهم یارانه از سوی دولت به آنان، ادامه داد: در حال حاضر ما با کاهش تقاضا برای احداث جایگاه ها در کشور و به خصوص در استان خوزستان روبرو هستیم.

وی تصریح کرد: همان جایگاه هایی هم که داریم رفته رفته در حال تعطیلی هستند زیرا اشکالات فنی هر جایگاه نیازمند صرف هزینه هایی است که اگر نقدینگی در اختیار صاحبان جایگاه ها نباشد و طلب آنها پرداخت نشود به طور قطع دچار مشکل می شوند.

به گفته نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس هشتم برای جایگاه داران به صرفه تر است که در این شرایط خدماتی ارائه ندهند زیرا ارائه خدمات از جیب خود پرداخت کردن است.

سودانی یادآور شد: عرضه سی ان جی در برخی از جایگاه های سوخت مایع نیز هزینه های تعمیر و نگهداری تلمبه های گاز را به همراه داشته است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد