سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

رئیس پلیس آگاهی خوزستان خبر داد
کشف 800 هزار عدد مواد محترقه در خوزستان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی خوزستان گفت: در یک ماه گذشته بیش از 800 هزار عدد انواع مواد محترقه و مقدار زیادی مواد اولیه منفجره از قاچاقچیان کشف شده است.

خبرگزاری فارس: کشف 800 هزار عدد مواد محترقه در خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، مهدی محسنی اظهار داشت: ماموران انتظامی خوزستان در یک ماه گذشته با توجه به نزدیکی چهارشنبه آخر سال، جلوگیری از قاچاق مواد محترقه را با کنترل محورهای مواصلاتی و اجرای طرح‌های پاکسازی در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پلیس، با تلاش شبانه روزی 806 هزار و 737 عدد انواع مواد محترقه را کشف و تعدادی از افراد سودجو را دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی کردند.

محسنی در ادامه از کشف مقدار زیادی مواد اولیه ساخت آتش‌بازی و مواد منفجره توسط ماموران انتظامی شهرستان ایذه خبر داد و گفت: ماموران انتظامی ایذه در حین کنترل خودرو‌های عبوری به راننده و سرنشین یک دستگاه خودروی کامیون که توسط سرنشینان یک دستگاه سمند اسکورت می‌شد مشکوک شدند و پس از تعقیب و گریز کامیون را توقیف و در بازرسی از آن مقدار زیادی مواد منفجره دست‌ساز کشف کردند.

رئیس پلیس آگاهی خوزستان از شهروندان درخواست کرد: برای حفظ سلامتی خود و فرزندانشان هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص فروشندگان مواد محترقه را با شماره 110 در میان بگذارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد