سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار انتخابات مجلس

مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری خوزستان:
13 نفراز زنان درخوزستان داوطلب نمایندگی مجلس نهم هستند
 
اهواز- مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان تعداد زنان داوطلب نمایندگی در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دراین استان را 13 نفر و حاکی از مشارکت فعال زنان در عرصه های مختلف سیاسی اجتماعی عنوان کرد.
 
به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری خوزستان ،' مریم حیدری' یکشنبه با اشاره به نزدیک بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: حضور زنان خوزستانی دراین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی حضوری پرشور و آگاهانه است که نشان می دهد زنان همواره جلو دار و پاسدار ارزش های والای انقلاب اسلامی هستند.
وی حضور زنان فهیم ایران اسلامی در صحنه های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی را یک موضوع چند بعدی خواند و افزود: از یک بعد زنان با حضور خود در انتخابات نقش انسانی خویش را به عنوان یک فرد در جامعه ایفا می کنند و بعد دیگر که بسیار هم حائز اهمیت است نقش زنان در خانواده و مشارکت تک تک اعضای خانواده در انتخابات است .
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری تعداد کاندیداهای زن شرکت کننده در انتخابات مجلس نهم در استان خوزستان را 13 نفر عنوان کرد و افزود : از این تعداد ، 8 کاندیدای زن مربوط به شهرستان اهواز و باوی است .
وی با بیان اینکه زنان توانمند خوزستانی هنوز همانند همیشه در صحنه های مختلف اجتماعی حضور فعال و موثر دارند همچنین خواستارحضور گسترده زنان این خطه از میهن اسلامی درپای صندوق های رای و مشارکت در سرنوشت خویش شد.
مشاور استاندار خوزستان گفت: تجربه نشان داده زنان ما هرگاه اراده کرده اند همسران و فرزندانشان را چه در سنگرهای دفاع از میهن و چه در عرصه های جهاد علمی و فرهنگی تا
اوج قله های افتخار و سربلندی همراهی کرده اند .
حیدریان تصریح کرد: بی شک این بار هم در صحنه انتخابات بانوان خوزستانی گوش به فرمان ولی امر و رهبر خود حضوری اثربخش و حداکثری از خود به نمایش خواهند گذاشت و مشارکت دیگر اعضای خانواده را نیز در این عرصه جذب خواهند کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد