سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

استانداربصره و هیات عراقی از پروژه پل هشتم اهواز بازدید کردند
 
اهواز- استاندار و شماری از مسوولان سیاسی و اقتصادی استان بصره عراق به همراه مدیران شهرداری اهواز از پروژه پل هشتم بزرگ ترین پل خاورمیانه به نام غدیر دراین کلان شهر بازدید کردند.
 
به گزارش یکشنبه ایرنا از روابط عمومی شهرداری اهواز در این بازدید که استاندار و مسوولان استان بصره عراق و تعدادی از مدیران شهرداری اهواز حضور داشتند، نحوه ساخت و اجرای پل غدیر (پل کابلی) مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
استاندار بصره و هیات عراقی از پیشرفت و نحوه احداث مطلوب این پروژه تقدیر و اظهار امیدواری کردند مشابه این پل نیز با حضور و همکاری متخصصان ایرانی در بصره عراق احداث شود.
همچنین 'خلف عبدالصمد خلف' استاندار بصره در نشستی که شماری از مسوولان استان بصره و اعضای این هیات نیز حضور داشتند ضمن ابراز خرسندی از سفر به خوزستان و دیدار و گفتگو با استاندار خوزستان گفت: ما از حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی خوزستان در استان بصره و مشارکت آنان در طرح های عمرانی و زیربنایی حمایت کرده و مشتاق هستیم برادران ایرانی در بازسازی استان بصره سهم بیشتری داشته باشند.
وی به چشم انداز خوب همکاری دو طرف در همه زمینه ها اشاره کرد و گفت: ما اشتراکات زیادی با هم داریم و باید بتوانیم از ظرفیت های خوب طرفین برای رفاه و پیشرفت دو استان خوزستان و بصره بخوبی استفاده کنیم.
وی ضمن استقبال از مشارکت بخش خصوصی استان خوزستان در طرح های عمرانی و صنعتی استان بصره ابراز امیدواری کرد در سال 2012 میلادی پایه های همکاری خوبی بین دو استان خوزستان و بصره پی ریزی شود و استانداران بصره و خوزستان تفاهم نامه همکاری را به امضا برسانند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد