سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

استاندار خوزستان:
توانمندی‌های خوزستان را به بصره منتقل می‌کنیم

خبرگزاری فارس: استاندار خوزستان گفت: پیگیری‌ها و زمینه‌های مشترک فراهم شده بین دو استان بصره و خوزستان، بسیاری از مراودات را تسهیل خواهد کرد و در این راستا توانمندی‌های خوزستان را به بصره منتقل می‌‌کنیم.

خبرگزاری فارس: توانمندی‌های خوزستان را به بصره منتقل می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز،‌ سید جعفر حجازی شامگاه امروز در حاشیه امضای تفاهمنامه بین دو استان بصره و خوزستان در محل تالار اجتماعات هتل پارس اهواز،‌ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استان بصره این‌بار با اراده جدی‌تری برای توسعه مناسبات بین این دو استان اقدام کرده است و با پیگیری‌ها و زمینه‌های فراهم شده در خوزستان نسبت به گذشته، بسیاری از مراودات تسهیل خواهد شد.

وی افزود: در مورد تفاهم‌نامه‌های امضا شده بین دو استان عزم ما راسخ است و طبق برنامه زمانبندی،‌ در آینده نزدیک شاهد اجرایی شدن بندهای این تفاهم‌نامه‌ها خواهیم بود.

حجازی بیان کرد: ملت ایران و عراق دشمنان مشترک زیادی دارند که مانع از انجام این همکاری‌ها می‌شوند اما به همت مسئولان استان و رهبری بر آنها غلبه خواهیم کرد.

استاندار خوزستان خواستار تسهیل صدور ویزا برای گسترش تعاملات بین دو استان شد و گفت: امیدواریم با افزایش این تعاملات، ‌توانمندی‌های خوزستان را به بصره منتقل کنیم.

حجازی خاطرنشان کرد:‌ امیدواریم جنوب عراق نیز به زودی همچون خوزستان شاهد پیشرفت‌های زیادی باشد.

وی از استاندار بصره و هیئت همراه دعوت کرد تا مجددا در این استان حضور یافته و از طرح‌های کشاورزی، ‌صنعتی و... استان بازدید کنند.

حجازی با اشاره به موضوعات تفاهم‌نامه‌ها گفت:‌ محورهای همکاری دو استان در زمینه‌های خدماتی،‌ زیرساختی،‌ مسکن،‌ راه و پل‌سازی خواهد بود. همچنین در زمینه گردشگری و نیز ایجاد بازارچه موقت تفاهم‌نامه‌هایی امضا شده است.

عالی ترین مقام دولت در خوزستان خاطرنشان کرد: در موضوعات اقتصادی و فرهنگی زمینه‌هایی فراهم شده تا پیمانکاران و تولیدکنندگان خوزستانی بتوانند در این زمینه با استان بصره همکاری‌های لازم را به عمل آورند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد