سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار انتخابات مجلس

پیامک های مشکوک در خوزستان / حضور حداکثری دشمنان را مایوس می کند

شوشان / سید موسی بلادیان : در روزهای اخیر پیامک هایی ارسال شده که دعوت به عدم شرکت در انتخابات بود. برخی از دوستان نیز چنین پیامک هائی را از منابع ناشناس دریافت نموده بود. به نظر می رسد چنین اقداماتی در راستای تبلیغات بسیار وسیع و فراوان عوامل ضداسلام و ضدانقلاب خارج نشین است که با سرمایه و پشتوانه دولت های ستمگر و سلطه جو انجام می شود.

همان استعمارگرانی که حدود دو قرن بر میهن عزیز ما ایران تسلط داشتند و خون ملت را می مکیدند و اجازه شکوفا نمودن استعدادهای جوانان را نمی دادند. همان سلطه گرانی که وقتی انقلاب به ثمر رسید به انواع ترفندها و توطئه ها متوسل شدند تا ایران را از حرکت رو به جلو باز دارند. همان شیطان صفتانی که دادگاه میکونوس را برای محاکمه انقلاب ما تدارک دیدند و در مرحله آخر تحریم نفتی ایران را اعلام کردند و هزاران مکر و خدعه و نیرنگ جهت تخریب و یا تضعیف انقلاب اما به لطف خدا و هدایت های حکیمانه رهبر معظم انقلاب آنها همه خنثی شد.

دشمنان ما در ماه گذشته بسیار کوشیدند تا مردم را از شرکت در راه پیمایی بیست و دو بهمن باز دارند اما همه دیدند که انقلابی که مولود اسلام است چگونه بعد از سی و سه سال شاداب تر و با نشاط تر از گذشته جهان را به تحیر واداشت و راهپیمایی امسال از سال های گذشته باشکوه و عظمتی وصف ناپذیر برگزار گردید.

این دشمنان خبیث اکنون انتخابات مجلس نهم را نشانه گرفته زیرا به این نتیجه رسیده اند که حیات انقلاب اسلامی موجب مرگ و فراموشی آنان خواهد شد.

با اطمینان می توان ادعا نمود که شرکت مردم خداجو و وفادار به نظام اسلامی در این انتخابات انشاء الله برجسته تر از دوره های پیش خواهد شد و این مطلب دلایل فراوانی دارد از جمله:

-1 مردم ما نگاه دوگانه غرب به دموکراسی را به خوبی درک می کنند . آنها می بینند که مدعیان حقوق بشر قیام مظلومانه شیعیان بحرین را که پیش از یکسال راهپیمایی و تجمعات آرام ادامه دادند و بابت استقامت و پایداری ده ها شهید و صدها مجروح و هزاران زندانی  داده اند به غفلت می سپارند و در عوض با اقلیتی در سوریه کمک های بی حساب می نمایند و آن گروه تندرو خونخوار را تقویت می کنند تا آرامش اکثریت را دچار مشکل کند. در ایران به این نگرش منافقانه لعنت می فرستند و همگان دریافته اند که این همه رسانه های خارجی و تبلیغات گسترده آنها به منظور القاء نیرنگ ها و دروغ های غریبان است.

-2 ملت عزیز ما محبوبترین چهره انسانی را بعد از آقا امام زمان رهبرحکیم و عزیز خود آیت اله خامنه ای می دانند که ایشان پیوسته می فرمایند که: « حضور پرشور مردم در انتخابات دشمن را دچار تزلزل و وادار به عقب نشینی خواهد کرد.

وفاداران به نظام مقدس جمهوری اسلامی به تجربه دریافته اند که رهبر عزیزشان آنچه می فرمایند ریشه در آموزه های دینی و انقلابی دارد و بنابراین پشت سرآن مقتدای گرانقدر می ایستند.

-3 مراجع عظام تقلید نیز حضور حداکثری در انتخابات را جهاد در راه خدا و وظیفه شرعی خود می دانند و فرموده اند که انقلاب اسلامی در هر دوره ای به شیوه ای از جهاد برای تداوم خود نیاز داشته و امروز نیز جهاد مردم، حضور حداکثری در انتخابات است. آیت الله نوری همدانی فرمودندکه: انتخابات عرصه نشان دادن قدرت نظام است و مردم باید با علاقه و شور در این حرکت بزرگ شرکت کنند.حضرت آیت اله مکارم شیرازی نیز می فرمایند: شرکت نکردن در انتخابات بدون عذر شرعی جایز نیست.در اینخصوص مطالب فراوان است که به همین مقدار اکتفا می شود. امید آنست که همه وفاداران به نظام حتی کسانی که به عللی تایید صلاحیت نشده و حتی در مواردی خویش را بی تقصیر تلقی می نمایند در مصاف حق بر باطل جانب حق را گرفته و با حضور خود در انتخابات نهم دین خویش را به نظام اسلامی ادا نمایند زیرا شرکت هر فرد به همان دلیل که موجب دلگرمی و نشاط وفاداران به نظام خواهد شد عدم احساس مسئولیت و بی تفاوتی نسبت به این تکلیف الهی دشمنان نظام را دلگرم و امیدوار می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد