سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار انتخابات مجلس

گفت و گوی اختصاصی شوشان / شانس انتخاب چهره ها و افراد بیشتر از لیست هاست

شوشان : علیرضا عباسی دبیر حزب عدالت طلبان ایران اسلامی در استان خوزستان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار شوشان گفت: مشخصه اصلی حزب، ولایی بودن کاندیداها است و کسانی در لیست حزب قرار دارند که افرادی ارزشی ، ایثارگر و پیرو منویات رهبر معظم انقلاب باشند.

علیرضا عباسی افزود: نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از نقطه نظر داخلی و خارجی دارای ویژگی های متفاوتی است و به همین دلیل باید افرادی به مجلس راه پیدا کنند که بتوانند از مواضع جمهوری اسلامی ایران در بخش های داخلی و خارجی حمایت و دفاع کنند.

وی اظهار داشت: شعار حزب عدالت طلبان ایران اسلامی در بیعت با رهبری "هستیم بر آن عهدی که بستیم" می باشد و در انتخابات نیز از این شعار استفاده خواهیم کرد.

عباسی با اشاره به جایگاه مهم مجلس تصریح کرد: مجلس باید از ریزش نیروهای ارزشی دربدنه نظام جلوگیری کند .تلاش نماید افرادی صادق ، ولایتمدار و کسانی که به پیشرفت ایران اسلامی می اندیشند در بدنه نظام خدمت کنند.

وی درباره حضور رقبا و جناح های مختلف در این انتخابات گفت:  رقابت بسیار تنگاتنگ است اما حزب عدالت طلبان با 170 کاندیدا در کل کشور از زبده ترین و صالح ترین نیروهای معتقد به ولایت، حضور قوی و فعالی خواهد داشت.

دبیر حزب عدالت طلبان ایران اسلامی در استان خوزستان  در پاسخ به این سوال که احزاب  یا چهرها پیروز انتخابات خواهند بود ، گفت: در تهران احزاب و جمعیت ها و گروههای سیاسی تاثیرگذار تر هستند ولی در استان ها رقابت بیشتر بین چهره ها خواهد بود اما همه هدف ما تشویق به مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای است.

وی رعایت اخلاق سیاسی را یکی از برگ های برنده نامزدها دانست و گفت: همه کاندیدها باید حول محور وحدت رقابت کنند و اگر اینگونه باشد دیگر تخریبی صورت نمی گیرد و باید اعتقاد داشته باشیم که همه برای یک موضوع واحد تلاش می کنیم  و باید اخلاق اسلامی و حرفه ای را در کلام و رفتار قرار بدهیم تا شاهد یک فضای خالی از تنش درانتخابات باشیم زیرا مردم از بینش بالای سیاسی برخوردار هستند.

دبیر حزب عدالت طلبان ایران اسلامی در استان خوزستان با بیان اینکه حزب برنامه های مدونی برای کشور و  استان خوزستان در نظر دارد ، خاطر نشان کرد: اولویت های حزب عبارتند از، احیای کمیسیون اصل 90 ، بازگشت به فرمان هشت ماده ای امام خمینی (ره)، تصویب قانون امر به معروف و نهی از منکر، تصویب درمان و اموزش رایگان در کشور و در استان خوزستان نیز پیگیری طرح اشتغال و امنیت شغلی کارکنان  و همچنین ایجاد دفاتر پاسخگویی  به مردم از دیگر برنامه های حزب هستند.

عباسی تصریح کرد: تلاش برای پایان دادن به بی عدالتی های اجتماعی، اقتصادی و اصلاح ساختار نظام مدیریتی استان از جمله برنامه های حزب برای خوزستان هستند زیرا نحوه گزینش مدیران استان مطلوب نیست و یکی از مشکلات استان وجود مدیران ناتوان  و  کسانی است که عملکرد  ضعیفشان به اثبات رسیده است.

وی افزود:  ما از کاندیداهای خودمان اتنظار داریم طرحی را تصویب کنند که بتوانیم از مدیران موفق و توانمند در پست های کلیدی کشور و استان استفاده کنیم.

دبیر حزب عدالت طلبان ایران اسلامی در استان خوزستان گفت: مردم نگاه قشری و قومیتی به افراد نداشته باشند  زیرا  باید افراد ولایی و ولایتمدار به مجلس راه  پیداکنند.

وی افزود: رای مردم ارزشمند است و اگر منتج به این بشود که افرادی سالم انتخاب شوند شاهد پیشرفت استان در همه زمینه ها خواهیم بود.

عباسی با اشاره به لیست حزب در خوزستان گفت:  در اکثر شهرها فهرست را بستیم  به غیر از اهواز و ایذه که تا چند روز آینده نیز با کاندیدهای مورد نظر به توافق خواهیم رسید .

وی ادامه داد:  لیست در شهرهای آبادان، بهبهان، اندیمشک، دزفول، شوش، مسجد سلیمان، هفت گل و لالی، خرمشهر، رامهرمز، شوشتر بسته شده و در حال رایزنی با کاندیداها برای اهواز و ایذه هستیم .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد