سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار شهرستانهای استان

از دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر؛
خلیل مینابی به‌عنوان دانشجوی نمونه وزارت علوم معرفی شد
علمی و آموزشی  6/12/1390  13:05:12
9012-2976-5 کد خبر
RSS :: پرینت

نام یک دانشجو از خوزستان در لیست 50 دانشجوی نمونه کشوری سال 1390 دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی و پژوهشی وابسته وزارت علوم، دیده می‌شود.

 

به گزارش خبرنگار علمی‌وآموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، دانشجویان نمونه کشوری امسال از میان پنج هزار دانشجویی که در سامانه الکترونیکی دانشجوی نمونه ثبت‌نام کرده بودند، انتخاب و با حضور رییس‌جمهور تقدیر شدند.

 

در این میان نام خلیل مینابی دانشجوی مقطع کارشناسی رشته کشاورزی – منابع طبیعی و شیلات - از دانشگاه علوم‌وفنون دریایی خرمشهر به چشم می‌خورد.

 

به گزارش ایسنا، دکتر کامران دانشجو وزیرعلوم، در مراسم تجلیل از دانشجویان نمونه کشوری که با حضور رییس‌جمهور برگزار شد، در خصوص روند اجرایی انتخاب این دانشجویان اظهارکرد: در این خصوص آیین‌نامه‌ای با مشارکت دانشجویان سراسر کشور تنظیم شده و شاخص‌هایی براساس توانایی‌های علمی، فرهنگی، پژوهشی، آموزشی، شئونات دانشجویی و همچنین احتساب حداقل معدل تنظیم و اعمال شده است .

 

وی با اشاره به این‌که انتخاب دانشجویان نمونه از تمامی دانشگاه های دولتی، غیرانتفاعی، پیام‌نور، آزاد اسلامی، جامع علمی کاربردی و فنی حرفه‌ای صورت گرفته است، گفت: در کل 5000 نفر در سامانه الکترونیکی دانشجوی نمونه ثبت نام کردند که 210 نفر از آنها توسط دانشگاه‌ها برای بررسی نهایی معرفی و در نهایت نیز 50 نفر از دانشجویان وزارت علوم و 30 نفر از دانشجویان وزارت بهداشت به عنوان نمونه معرفی شدند.

 

وزیرعلوم در خصوص میزان جوایز دانشجویان نمونه نیز گفت: برای دانشجویان نمونه مقطع کاردانی و کارشناسی دو میلیون تومان، دانشجویان کارشناسی ارشد دو و نیم میلیون تومان و برای دانشجویان دکتری سه میلیون تومان جایزه تعیین شده است، علاوه بر اعطای تسهیلاتی برای ادامه تحصیل، هر دانشجوی نمونه به همراه یک نفر از اعضای خانواده به صورت رایگان به سفر معنوی حج عمره نیز اعزام می‌شود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد