سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار مرکز استان

انسداد پل سوم و ترافیک شدید در ساحل شرقی کارون؛
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز:
پل تا پایان هفته ترمیم می‌شود

اجتماعی  6/12/1390  13:12:37
9012-2414-5 کد خبر
RSS :: پرینت

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز، گفت: تا پنجشنبه هفته جاری پل سوم از ساعت 12 تا 5 صبح مسدود است.

مسعود یزدی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ـ منطقه خوزستان ـ اظهار کرد: پل سوم اهواز از 10 سال گذشته تا به حال هیچ تعمیری نداشته است. در این پل ناهمواری‌‌های زیادی وجود دارد که موجب کاهش سرعت اتومبیل‌ها و افزایش ترافیک می‌شود.

وی افزود: نرده‌های کنار پل نیز به دلیل تصادفات صدمه دیده است. به همین دلیل نیاز است تا تعمیر شوند. برای انجام این تعمیرات روز گذشته(5 اسفند ماه) که تعطیل بوده و بار ترافیکی یک دوم روزهای دیگر است، انتخاب شد. از پنج‌شنبه تا صبح امروز(شنبه) به مدت 30 ساعت پل برای تعمیرات بسته شد.

یزدی تصریح کرد: به دلیل بسته بودن پل سوم و بارش باران روز گذشته ترافیکی در  پل هفتم رخ داد که خوشبختانه  با همکاری راهنمایی و رانندگی تا ساعت 11 شب رفع شد.

معاون سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز گفت: البته تا پنج‌شنبه نیز از ساعت 12 نیمه شب تا 5 صبح این مسیر مسدود خواهد بود. روز گذشته 6 مورد از ناهمواری‌های روی پل رفع شد و به مرور تا پنج‌شنبه، تمامی پل تعمیر می‌شود.

وی افزود: ‌ همزمان با این عملیات، گاردریل‌ها نیز تعمیر، نور پل ‌تقویت و پل نورپردازی خواهد شد.

یزدی خاطرنشان کرد: تعمیرات اساسی در حدی که سال 80 انجام شده بود، به سال آینده و بعد از افتتاح پل نهم موکول می‌شود. افتتاح پل نهم موجب کاهش قابل ملاحظه بار ترافیکی پل سوم خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایسنا، افزایش ترافیک در خیابان‌های شهر، تعویض روکش آسفالت معابر شهر و نبود مکانی مناسب برای پارک خودروها به قصه‌ای تکراری برای شهروندان اهواز تبدیل شده و همواره در روزهای پایانی سال شاهد افزایش ناگهانی حجم ترافیک خودروها در بسیاری از نقاط شهر هستیم. بیشتر خیابان‌ها و معابر شهر اهواز کم عرض بوده و این شهر پرجمعیت به عنوان یکی از کلان‌شهرهای کشور تقریبا فاقد اتوبان‌های وسیع و محورهای کمربندی است و هنوز هم بسیاری از شهروندان برای تامین مایحتاج مورد نیاز خود به مرکز شهر مراجعه می‌کنند.

 

پل سوم به عنوان یکی از اصلی‌ترین محورهای تردد شرق به غرب در اهواز است و شهروندان ساکن در مناطق شمالی شهر مانند زیتون برای تردد به سمت مسیرهایی مانند کیانپارس و گلستان از این پل استفاده می‌کنند. روز گذشته به دلیل انسداد این پل بسیاری از رانندگان مجبود شدند از مسیر بلوار ساحلی شرقی تردد کنند که همین مسئله موجب افرایش ناگهانی حجم ترافیک در این محدوده تا ساعات پایانی شب شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد