سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

مدیر کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی خوزستان؛
عیدی و پاداش امسال کارگران مشمول قانون کار اعلام شد
 
مدیر کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی خوزستان اعلام کرد: میزان عیدی و پاداش امسال حداقل مبلغ 6 میلیون و 606 هزار ریال و حداکثر 9 میلیون و909 هزار ریال است.
 
به گزارش شنبه روابط عمومی اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی خوزستان ،' سیدخلف موسوی' اظهار داشت: کلیه کارفرمایان کارگاه های مشمول قانون کار مکلف اند به هر یک از کارگران شاغل در آن واحد به نسبت یکسال کارکرد در سال جاری معادل شصت روز آخرین دستمزد ثابت را به عنوان عیدی و پاداش پرداخت کنند.
دبیرکارگروه اشتغال و سرمایه گذاری خوزستان با بیان اینکه، میزان عیدی و پاداش در سال 90 نباید از 90 روز حداقل دستمزد به مبلغ 9 میلیون و 909 هزار ریال فراتر رود خاطرنشان کرد: میزان حداقل عیدی و پاداش در سال 90 مبلغ 6 میلیون و606 هزار ریال است.
وی تاکید کرد: عیدی و پاداش کارگرانی که کمتر از یک سال کارکرد داشته اند به نسبت مدت کارکرد محاسبه و پرداخت خواهد شد و مبلغ پرداختی به ازای هر ماه نباید از 825 هزار و 750 ریال فراتر رود.
موسوی افزود : چنانچه مزد ثابت روزانه کمتر از 165 هزار و 150 ریال باشد به ماخذ مزد و به ازای هر ماه 5 روز محاسبه و پرداخت خواهد شد.
مدیر کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی خوزستان با بیان اینکه با تعاملی که بین دستگاه های اجرایی و کارفرمایان بخش خصوصی وجود دارد اطمینان داریم که کافرمایان این بخشنامه را به طور دقیق اجرا خواهند کرد، گفت: چنانچه برخی کارفرمایان در خصوص اجرای این مصوبه کوتاهی کنند کارگران عزیز براساس قانون کار می توانند با مراجعه به اداره های تعاون، کار ورفاه اجتماعی در سراسر استان خوزستان موارد را اطلاع دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد