سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار مرکز استان

مجتبی گهستونی: یکی از دلایلی که من همواره اصرار داشتم که جشن راهنمایان گردشگری کشور باید پیش از این در خوزستان برگزار می شد اطمینان از دستاوردهای آن بودم.بسیار خوشحالم که یکی از دستاوردهای آن نامگذاری میدانی در اهواز به نام گردشگر بود. اتفاقی که توسط شورای نامگذاری شهرداری اهواز رقم خورد.

در سفر آرش نورآقایی به خوزستان او از من خواست تا شرایطی را فراهم کنم تا به میمنت پنجمین جشن راهنمایان گردشگری کشور در سالی که این رویداد با شعار گردشگری پیوند دهنده فرهنگ ها و راهنمای گردشگری پلی میان فرهنگ ها نامگذاری شده است خیابان یا میدانی به نام گردشگر یا گردشگری رقم بخورد. بهترین فرصت برای شهر اهواز و شهرداری این کلان شهر که ثابت نماید در چشم انداز توسعه خود به رونق گردشگری نیز می اندیشد توجه به گردشگری و راهنمایان گردشگری است. به همین دلیل تصمیم گرفتم جلسه ای را با حضور این عزیزان ترتیب دهم.

یک هفته پیش از آغاز جشن راهنمایان گردشگری در خوزستان به اتفاق آرش نورآقایی رئیس انجمن صنفی راهنمایان گردشگری استان تهران، سوسن جهرمی رئیس انجمن صنفی راهنمایان گردشگری استان خوزستان به دفتر مهدی مکارمی رئیس روابط عمومی و دبیر شورای نامگذاری شهرداری اهواز رفتیم تا با او درباره اثربخشی حضور راهنمایان گردشگری ایران در خوزستان به خصوص شهر اهواز مذاکره کنیم.

در پایان همه مذاکرات به ایده آرش نورآقایی را با مهدی مکارمی برای نامگذاری خیابان یا میدانی به نام گردشگری یا گردشگر در میان گذاشتم که او اسقبال کرد و قول داد تا در اولین شنبه پیش رو موضوع نامگذاری خیابان یا میدانی به نام گردشگری یا گردشگر را مطرح نماید که در یک روز  28 بهمن ماه (یک روز قبل از آغاز جشن راهنمایان گردشگری ایران در خوزستان) خبر رسید در شورای نامگذاری شهرداری اهواز، فلکه سوم کیانپارس اهواز به نام گردشگر نامگذاری شده است.

حتما اطلاع دارید که در کشور عزیزمان ایران اهواز تنها شهری است که میدانی به نام گردشگر دارد. این رویداد مهم را به راهنمایان گردگری کل کشور و مردم شهر اهواز که می خواهند ثابت کنند به اهمیت گردشگری و تاثیر بهینه آن واقف هستند تبریک می گویم و امیدوارم که در موقع نصب تابلو این میدان مراسم باشکوهی با حضور راهنمایان گردشگری برگزار شود. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد