سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار انتخابات مجلس

از انتخابات چه خبر ؟

سدیدنیوز : آخرین اخبار از تحرکات و آرایش انتخاباتی شهرهای استان را بخوانید / از دزفول چه خبر ؟! / از شوش دانیال چه خبر ؟! / از شوشتر چه خبر ؟! / از بهبهان چه خبر؟! / از باغملک چه خبر؟! / از آبادان چه خبر ؟!

آخرین اخبار از تحرکات و آرایش انتخاباتی شهرهای استان را  بخوانید

 از دزفول چه خبر ؟!

از دزفول خبر رسید که جریانات ارزشی و اصولگرا روی یکی از چهره های شاخص علمی و فلسفی این شهرستان توافق کرده اند و تقریباً اجماع مناسبی بر روی این استاد حوزه و دانشگاه صورت گرفته است . همچنین گفته می شود وی که از افراد صاحب نام واثر در در مجامع علمی است هم اکنون مسئولیت یک مرکز مهم علمی و پژوهشی کشور را بر عهده دارد .

 از شوش دانیال چه خبر ؟!

شهر شوش دانیال که به دلیل موقعیت زیارتی ، باستانی ، کشاورزی و همچنین نقش آن در دفاع مقدس مورد توجه و شناخت است چندین دوره است که نماینده بلا منازعی به نام آقای سید جاسم ساعدی دارد . برخی معتقدند که ساعدی به دلیل بهره مندی از نسبت خانوادگی با سید عباس که بسیار مورد توجه و اقبال عشایر عرب است تا کنون توانسته همواره کرسی نمایندگان این شهرستان را در اختیارداشته باشد . البته خبرهایی نیز حاکی از کاندیداتوری دکتر سید رضی نوری از چهره های فعال و اصولگرای شهر شوش است .البته باید صبر کرد و نتیجه تحولات انتخاباتی این شهرستان را رصد کرد .

 از شوشتر چه خبر ؟!

در شوشتر نیز مانند رسم جا افتاده بین نمایندگان و کاندیداهای مجلس افرادی که قصد آزمودن بخت خود برای ورود به خانه ملت را دارند حضور بسیار پر رنگی در مراسم فاتحه و عروسی دارند .

حتی به گفته بعضی از مردم سادات ابراهیمی در مجالس و محافل و فاتحه خوانی ها پررنگ ظاهر شده و گویا پاسخی است به برخی افراد که به حضور کمرنگ وی در میان مردم انتقاد داشته اند

البته غیر از سادات ابراهمیم هنوز اسم شاخضی در بین کاندیداهای شوشتر که اعلام آمادگی کرده باشند دیده نمی شود و احتمالا بسیاری از آنها هنوز در حال بررسی شرایط هستند .

 از بهبهان چه خبر؟!

یکی از شهرستانهای مهم که همواره انتخابات آن شگفتی آفرین است شهرستان بهبهان است .

در دوره قبل سید حاجی محمد موحد که پیش از  آن نماینده ی شهرستان دهدشت استان کهگلویه و بویر احمد بود به بهبهان آمد و در آنجا کاندیدا شد و بدون هیچ سابقه ای در این شهرستان رای آورد و نماینده شد . برخی از افراد روند حضور و کاندیداتوری و رای آوردن موحد در بهبهان را نپسندیدند و شاید همین مسئله بود که  باعت شد یک عزم جدی برای عوض شدن جریان انتخابات در این شهرستان بوجود بیاید . گزارش های رسیده از بهبهان حکایت از کاندیداتوری افراد مختلفی همچون دکتر عزیر ا... سالاری و غلامی دارد که در طول هفته های آینده  منتظر خواهیم ماند تا ببینیم ادامه ی کار چگونه رقم خواهد خورد.و از جناح اصلاح طلب نیز فقهی زاده و ضرغامی قصد حضور دارند که گفته می شود شجاع پوریان نماینده اسبق مجلس نیز پشت سر برخی از این کاندیداهاست .

 از باغملک چه خبر؟!

در خصوص وضعیت باغملک با حجت الاسلام و المسلمین سید علی هاشمی نژاد امام جمعه شهرستان باغملک تماس گرفتیم تا در خصوص عملکرد نماینده ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی اظهار نظر کند که وی به یک جمله بسنده کرد و گفت : آقای علیرضا دهقان نماینده ایذه می باشد و در باغملک کاری انجام نداده است و من هم از عملکرد وی در شهرستان ایذه بی اطلاعم و نمی توانم نظری بدهم.با توجه به اینکه خوزستان استانی پهناور  می باشد و جمعیت زیادی را در خود جای داده است می طلبد مسئولین امر در خصوص حوزه های انتخابیه استان تجدید  نظر نمایند تا چننی مشکلاتی برای شهرهای محرومی مانند باغملک پیش نیاید .

در باغملک که خود یک شهر  با روستاهای متعدد در مسائل و مشکلات فراوان است صرفا وجود یک نماینده برای هر دو شهرستان پاسخگوی نیازهای این شهرستان ها نیست .

 از آبادان چه خبر ؟!

از آبادان نیز خبر می رسد غیر از نماینده های فعلی غلامرضا شرفی، جلیل مختار ، دکتر عباسی، گذاری ، انصاری و سعدون زاده که دو نفر اخیر سابقه یک دوره نمایندگی مجلس را هم دارا می باشد .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد