سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

استاندار بصره:

ساخت بیش از 250 هزار واحد مسکونی در استان بصره عراق نیاز است

آبادان- استاندار بصره عراق درحاشیه بازدید از مسکن مهرآبادان گفت: هم اکنون ساخت بیش از 250 هزار واحد مسکونی در استان بصره این کشور نیاز است.
دکتر' خلف عبدالصمد خلف' روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از مسکن مهر آبادان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا هدف از سفرخود به خوزستان را گفت وگو و رایزنی با مسوولان جمهوری اسلامی ایران ، پیمانکاران و صاحبان شرکت های توانمند و با تجربه برای ساخت استان بصره عراق در همه زمینه ها عنوان کرد.
استانداربصره ازبخش های خصوصی استان خوزستان برای مشارکت درساخت زیر ساخت ها و زیر بناها و نیز احداث واحدهای مسکونی دراستان بصره دعوت کرد.
وی گفت: از مسکن مهر آبادان بازدید کردیم و ساخت شش هزار واحد مسکونی در مدت دو سال از نظر زمانی بسیار عالی است.
وی قیمت تمام شده هرواحد مسکونی درطرح مسکن مهرآبادان را مفید توصیف کرد و افزود: ساخت خانه ارزان و باکیفیت دربصره با هدف رعایت حال شهروندان بصره دراولویت کاری ماست .
استانداربصره بااشاره به خرابی های بجای مانده از دوران رژیم بعث عراق دراستان بصره گفت : امیدواریم این شرکت ها ی ایرانی درامر بازسازی استان بصره مشارکت کنند.
دکترخلف عبدالصمد خلف ادامه داد: کمبود مسکن را ازمعضلات عمده شهروندان بصره عنوان کرد و گفت : همچنین به ترمیم و توسعه زیر ساخت هایی همچون آب ، سیستم فاضلاب ، برق ، مخابرات و غیره نیازدارد.
استانداربصره سه منطقه عمده استان بصره که نیاز به ساخت مسکن دارند ، اطراف شط العرب با نیاز به ساخت 100 هزار واحد مسکونی ، بصره جدید به سمت فاو با 100 هزار واحد مسکن و منطقه بین فرودگاه بصره و خیابان منتهی به ساحل رودخانه شط العرب در استان بصره با احداث 50 هزار واحد مسکونی عنوان کرد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد