سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار هواشناسی خوزستان

مدیرکل هواشناسی خوزستان خبر داد
پایداری شرایط هوایی در خوزستان تا 2 روز آینده

خبرگزاری فارس: مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: شرایط هوای استان خوزستان تا دو روز آینده پایدار خواهد بود و در این مدت تغییرات محسوسی رخ نخواهد داد.

خبرگزاری فارس: پایداری شرایط هوایی در خوزستان تا 2 روز آینده

مسعود دهملایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: در شرایط کنونی کاهش دمای هوای استان اصلی‌ترین تغییر شرایط هوایی در خوزستان است.

وی افزود: زبانه پرفشار جوی هم‌چنان با شدت کمتر طی امروز و تا آخر هفته بر استان استقرار خواهد داشت، در لایه میانی جو نیز جریانات پایدار حاکم خواهد بود.

دهملایی با اشاره به شرایط جوی در استان تأکید کرد: آسمان استان صاف بعضاً همراه با غبار محلی گاهی توأم با وزش باد قابل ملاحظه پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان خاطرنشان کرد: البته انتظار ناپایداری، افزایش ابر و احتمال بارندگی از اواخر هفته جاری به بعد وجود دارد.

دهملایی تأکید کرد: وضعیت هوا، صاف بعضاً همراه با مه رقیق جهت باد شمال‌غربی، سرعت باد 15 تا 35 کیلومتر در ساعت و ماکزیمم سرعت باد، 55 کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: در شبانه‌روز گذشته آبادان با 18.2 و دهدز با 1- درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط در خوزستان گزارش شده‌اند.

مدیرکل هواشناسی خوزستان درباره شرایط دمایی شهرستان اهواز خاطرنشان کرد: حداکثر دمای اهواز امروز به 19 و حداقل به هشت درجه سانتیگراد خواهد رسید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد