سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

هیات روسی از توانمندی کشاورزی شمال خوزستان دیدن کردند
 
دزفول - هیأت مجله روسی' تجارت با ایران' به سرپرستی 'رجب صفر اف' از توانمندی های بخش کشاورزی شمال استان خوزستان روز سه شنبه دیدن کردند.
 
به گزارش خبرنگار ایرنا هیأت روسی در این دیدار یکروزه از توانمندیها و قابلیتهای شمال خوزستان بویژه شهرستانهای , اندیمشک ,دزفول و شوش در تولید محصولات کشاورزی دیدن کردند و از سوی مسوولان ذی ربط توضیحات لازم ارایه شد.
این هیات در دیدار از دزفول از دو مزرعه تولید گل و گیاه در شهرستان های دزفول و اندیمشک ،محصولات سبزی و صیفی سالم که بدون سم و کود تولید می شوند دیدن کردند.
هیات روسی همچنین از نمایشگاه توانمندی های بخش کشاورزی استان خوزستان با مرکزیت شهرهای دزفول،شوش و اندیمشک که در محل مرکز تحقیقات کشاورزی دزفول برپا شده بود را بازدید کرد و با قابلیت های مهم این استان در تولید محصولات کشاورزی سالم آشنا شدند.
هیأت مجله روسی تجارت با ایران از بخش های مختلف مرکز تحقیقات کشاورزی صفی آباد دزفول نیز دیدن کردند و تولید کنندگان منطقه ضمن معرفی محصولات تولیدی آمادگی خود را برای صادرات محصولات کشاورزی اعلام کردند.
مجله ' تجارت با ایران' به شکل فصل نامه با شمارگان 10 هزار نسخه در روسیه چاپ و منتشر می شود و در هر نوبت به معرفی یکی از استان های کشورمان و بیان پتانسیل های تجاری آن می پردازد.
اعضای فصل نامه اقتصادی روسی تجارت با ایران به صاحب امتیازی 'رجب صفر اف' از روز جمعه گذشته به خوزستان سفر کرد و در مدت پنج روز اقامت با حضور در مناطق مختلف، و گفت و گو با مسوولان خوزستانی مقرر شده تا گزارش هایی از وضعیت و استعدادهای سرمایه گذاری استان تهیه و در اختیار مردم و تجار کشورشان و کشورهای مشترک المنافع قرار دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد