سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار فرهنگی اجتماعی خوزستان

درخشش سه خوزستانی در جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها
فرهنگی و هنری  2/12/1390  13:43:22
9012-2080-5 کد خبر
RSS :: پرینت

سه روزنامه‌نگار خوزستانی برگزیده هجدهمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های کشور شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) از خوزستان در این جشنواره که روز شنبه (29 بهمن) در تالار وحدت تهران با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برپا شد حبیب الله بهرامی از روزنامه توسعه جنوب برای چاپ خبری با عنوان "آب شرب در اهواز آتش گرفت" در هفته‌نامه ندای جنوب در بخش خبر مطبوعات استانی رتبه دوم را به خود اختصاص داد.

محمد خطیب‌ از روزنامه وطن امروز نیز در بخش ویژه "تبیین نقش مطبوعات در جهاد اقتصادی" رتبه نخست را کسب کرد.

همچنین مهدی خلیلی از روزنامه کارون در بخش مقالات رتبه دوم 2 بخش مقالات فرهنگی و اقتصادی را به دست آورد.

گفتنی است برگزیدگان این جشنواره به ترتیب رتبه مبالغ پنج میلیون تومان، یک و نیم میلیون تومان و یک میلیون تومان و یک لوح تقدیر دریافت کردند.

نفرات اول این جشنواره علاوه بر دریافت جایزه نقدی بورسیه تحصیلی و تندیس جشنواره را نیز دریافت کردند.

حبیب‌الله بهرامی در خصوص این جشنواره و جایگاه هنرمندان در استان خوزستان به خبرنگار ایسنا گفت: تفاوت فاحشی بین مبلغ جوایز این جشنواره وجود داشت اما در خصوص هنرمندان خوزستانی باید گفت که روزنامه‌ها و مسؤولان فرهنگی باید به هنرمندان بها بدهند و به جای این‌که هنرمندان پایتخت‌نشین را برای اجرای برنامه‌های فرهنگی خود دعوت کنند از هنرمندان استانی استفاده کنند.

وی افزود: چرا گفته می‌شود هنرمندان مظلوم هستند؟ آیا هنرمندان خودشان خود را مظلوم کرده‌اند؟ مسؤولان هنرمندان را مظلوم کرده‌اند چرا که به آن‌ها بها نمی‌دهند. این مسؤولان هستند که باید دنبال حق هنرمند باشند و از قابلیت‌های او استفاده کنند.

بهرامی تاکید کرد: ما در خوزستان هنرمند خوب کم نداریم اما بعضی از نهادهای فرهنگی برای بالا بردن ارزش کار خود از نیروهای غیربومی استفاده می‌کنند در حالی که قابلیت برخی از هنرمندان خوزستانی به حدی است که در رسانه‌های تهران نیز فعالیت می‌کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد