سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان

واکنش سرپرست نفت آبادان به رای اخیر کمیته انضباطی:
از حق تماشاگران و بازیکن محروم‌مان نمی‌گذریم
نسب به این حکم‌ها سفت و سخت برخورد می‌کنیم

ورزشی  2/12/1390  09:47:14
9012-981-5 کد خبر
RSS :: پرینت

سرپرست باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: اردوی تیم از امروز به مدت یک هفته در کیش برگزار می‌شود و برنامه مربی تمرین صبح و ظهر و کار روی نکات تاکتیکی و نقاط ضعف و قوت تیم است.

احمد پارو در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشی ایسنا در خوزستان اظهارکرد: ‌کار بدنسازی برای آماده‌ کردن تیم برای ادامه رقابت‌ها در اولویت قرار دارد و برنامه کار‌ی‌مان برای مسابقه با مس سرچشمه و شاهین بوشهر است.

وی افزود: تیم‌مان امروز از تهران به کیش اعزام می‌شود و دو بازیکن ارمنستانی سوم اسفندماه به اردوی تیم خواهند پیوست.

سرپرست باشگاه صنعت نفت آبادان درخصوص تاثیر این اردو بر افزایش آمادگی تیمش گفت: قطعا تفکری که در رابطه با اردو وجود دارد، برای حفظ شرایط بدنی بازیکنان و قرار گرفتن آن‌ها در آمادگی مطلوب در مدت وقفه‌ی مسابقات لیگ است. امیدواریم در این اردو به نتایج مطلوبی برسیم و بتوانیم سطح آمادگی بازیکنان را به حدی که برای باقی‌مانده بازی‌ها لازم باشد، برسانیم. هر چند این تعطیلات در شرایط مسابقات زیاد مطلوب نباشد ولی باتوجه به فشردگی بازی‌های لیگ، به خاطر شرایطی که تیم‌ملی برای بازی‌های آسیایی داشت این تعطیلات نیاز بود. این کار را برای ما سخت می‌کند ولی ما ناچاریم به خاطر تیم‌ملی و شرایطی که حاکم است، این موضوع را بپذیریم تا ما نیز بتوانیم به نوعی به تیم‌ملی کمک کنیم.

وی درمورد بازیکنان آسیب دیده تیم اظهارکرد: ‌خالقی‌فر از ناحیه بالای قوزک‌ پا در بازی با فجرسپاسی آسیب دیده بود، در تمرینات نیز مجددا ضربه خورد و ناچارا به وی استراحت داده شد. وی با شرکت در این اردو قطعا به بازی با شاهین خواهد رسید.

پارو درخصوص وضعیت هدایت شهریاری، بازیکن اخراجی این تیم گفت: احتمال دارد که هیات مدیره روی این قضیه تصمیم بگیرند چون این تصمیم توسط هیات مدیره و مدیرعامل گرفته شده است. برگشت یک بازیکن شرایطی دارد که باید ببینیم مدیرعامل، هیات مدیره و سرمربی چگونه تصمیم‌ می‌گیرند. در این رابطه مطلب قطعی اعلام نشده است. این کار به خاطر نظم و انضباط تیم گرفته شده است و کاستا نیز چون یک مربی حرفه‌ای است، با این مساله موافق بود. بحث تشویق و تنبیه در تیم وجود دارد و بازگشت یک بازیکن، باتوجه به شرایط تیم امکان دارد ولی این به چه صورت باشد هنوز مشخص نیست.

وی درباره جریمه اخیر این تیم توسط کمیته انضباطی بیان‌کرد: خیلی مسایل حادتر و بدتر از این در استادیوم‌های دیگر پیش آمده و خیلی از بازیکنان بزرگ با داور میدان برخورد فیزیکی داشتند و یا حرف‌های دور از شان می‌زنند ولی می‌بینیم بازیکن ما را به این شکل جریمه می‌کنند. تیم ما در بازی با ملوان به خاطر رفتار تماشاگران سه میلیون تومان جریمه شد در حالی که در بازی با این تیم از روی سکوها حرف ناشایستی زده نشد و زد و خوردی صورت نگرفت. من نمی‌دانم کمیته داوران و کمیته انضباطی چه مساله‌ای را دیده بودند که با تیم ما به این گونه برخورد کردند. ما روی این مساله معترض هستیم و سفت و سخت برخورد می‌کنیم.

سرپرست باشگاه صنعت نفت آبادان افزود: کارهای ابتدایی را انجام داده‌ایم و از حق تماشاگران و بازیکن محروم‌مان نمی‌گذریم. کمیته داوران و کمیته انضباطی باید این مساله را بدانند که طرف دوم قضیه که خود داور است نیز در این مسایل نقش دارد. در بازی فولاد نیز دیدیم که داوران حالت عصبی و پرخاشگرانه‌ای داشتند. در این بازی نیز زرگر به عنوان داوری که تجربه دیدارهای سخت و پرتماشاگر را نداشت، متاسفانه کمیته داوران‌ وی را انتخاب کرد و موجب شد که این مشکلات به وجود بیاید.

وی گفت: کمیته داوران زحمت می‌کشند ولی باید تلاش کنند برای بازی‌هایی که تماشاگر زیادی دارند مثل شاهین بوشهر، ‌ملوان انزلی و تراکتورسازی، داورانی بفرستند که تجربه این گونه مسایل را داشته باشند تا بازی را خوب مدیریت کنند و مشکلی برای خودشان و تیم میزبان و میهمان به وجود نیاید. فکر می‌کنم در یکی، دو بازی که داوری منجر به اعتراض تماشاگران شده است، مربوط به عدم مدیریت و کنترل بازی توسط داور بوده است.

پارو تصریح‌کرد: این مساله عمدی نیست ولی سهوا آن نیز خسارت‌هایی دارد که برگشت ناپذیر است و لطمه آن به تیم، شهر و صاحب باشگاه وارد می‌شود. فیلم بازی موجود است و کمیته انضباطی می‌تواند آن را ببیند. من چیز خاصی نشنیدم و حتی اگر حرفی نیز زده شده باشد، نسبت به بازی‌های دیگر که تماشاگران به صندلی‌های ورزشگاه خسارت وارد کرده و به داور حمله می‌کنند، ‌تیم ما مستحق چنین جریمه‌ای نبود.

وی اظهارکرد: در بازی با ملوان صبری، بازیکن تیم ما نیز به دلیل اعتراضی که به نحوه داوری داشت چهار جلسه از همراهی تیم محروم شد. ما به این مساله اعتراض داشتیم و قطعا آن را پیگیری خواهیم کرد.

سرپرست باشگاه صنعت نفت آبادان درخصوص عملکرد این تیم تا این هفته از رقابت‌ها گفت: باتوجه به این‌که در ابتدای فصل مربی جدید بود و شناخت بازیکنان نیز زمان برد، یکسری مشکلات داشتیم بعد هم مربی عوض شد و همین شرایط پیش آمد. ما یکسری افت و خیز داشتیم. برخی نتایج ما مخصوصا در آبادان قابل قبول نبود و این مساله موجب شد که تماشاگران اعتراض داشته باشند ولی در کل فکر می‌کنم روند تیم دارد مثبت می‌شود و تیم ما نیز دارد خودش را پیدا می‌کند.

وی ادامه‌داد: بازی‌ها تماشاگرپسند شده است و امیدواریم توام با نتیجه باشد. اگر این روند را در چند بازی آخر حفظ کنیم و توام با نتیجه باشد، می‌توانیم رتبه تک رقمی در جدول داشته باشیم. جایگاه نهم هم اکنون برای نفت مناسب است. من خیلی امیدوارم که تا پایان فصل بتوانیم همین رتبه را حفظ کنیم و یا بالاتر بیاییم. حتی در بازی با ملوان با این‌که تیم 10 نفره بود ولی بازیکنان خیلی تلاش کردند. کاستا نیز هر هفته روی مسایل تیم کار می‌کند و فکر می‌کنم در پایان فصل اگر نتایج دلخواه را بگیریم، بتوانیم تاحدودی خودمان را به صدر جدول نزدیک‌تر کنیم.

پارو بیان‌کرد: هم اکنون سرمربی روی ساماندهی تیم و رفع مشکلاتی که در چند هفته اخیر وجود داشته است، کار می‌کند و پس از پایان اردو احتمال دارد یک یا دو بازی تدارکاتی در آبادان داشته باشیم. هنوز مشخص نیست چه تیم‌هایی هستند ولی برای این‌که دسترسی بهتری به آن‌ها داشته باشیم، خوزستانی خواهند بود. باتوجه به نیاز دو تیم انتخاب می‌شوند که هم شرایط ما را درک کنند و هم به نتیجه دلخواه‌مان که بررسی پیشرفت تیم از لحاظ بدنی و فنی است،‌ برسیم. تیم‌های دسته یک نیز تیم‌های خوبی هستند و احتمال دارد این دو تیم دسته یکی باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد