سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

السلام علیک یا اباعبدالله الحسین

کاروان سفینه النجاه از شوشتر رهسپار اهواز شد

اهواز - کاروان سفینه النجاه حامل ضریح شریف سید الشهدا علیه السلام بعدازظهر روز پنج شنبه در میان بدرقه پرشور و بامحبت مردم شوشتر رهسپار اهواز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، کاروان سفینه النجاه چهارشنبه شب پس از گذر از شهرهای صالح آباد و گتوند در میان استقبال بی نظیر مردم مومن شوشتر وارد این شهر شده بود و روز پنج شنبه هیات های عزاداری از نقاط دور و نزدیک از جمله شهرهای اندیکا ، مسجدسلیمان و لالی وارد شوشتر شدند و به ساحت مقدس امام حسین علیه السلام ابراز ارادت کردند.

کاروان حامل ضریح مطهر امام حسین علیه السلام پس از حدود 20ساعت توقف در شوشتر در میان اشک های مردم مومن این شهرستان بدرقه شد.

کاروان سفینه النجاه در شهرک اندیشه شوشتر نیز توقف کوتاه داشت و مردم ضریح امام حسین علیه السلام را همچون نگینی در برگرفتند و آن را زیارت کردند.

سپس این کاروان در مسیر حرکت به سوی اهواز وارد شهرک ˈمهدی آبادˈ در کیلومتر 10 شوشتر شد و مردم با شور و حال وصف ناپذیر از این کاروان استقبال کردند.

هم اکنون با گذشت دو ساعت توقف کاروان حامل سفینه النجاه در شهرک مهدی آباد ، دهها هیات عزاداری در اطراف ضریح پاک و مطهر امام حسین علیه السلام در حال عزاداری و ابراز ارادت هستند.

طبق برنامه اعلام شده از سوی ستاد بازسازی عتبات عالیات در خوزستان کاروان سفینه النجاه پس از عبور از شهرک عرب حسن - ملاثانی - ویس و شیبان وارد اهواز می شود.

به علت استقبال و ارادت بی نظیر مردم شهرهای مسیر ، ساعت ورود کاروان سفینه النجاه به اهواز هنوز مشخص نشده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد