سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

احتمال میزبانی «فولاد آره‌نا» از بازی تیم ملی

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: پروژه ورزشگاه 30 هزار نفری فولاد به اتمام رسیده و برهمین اساس درخواست رسمی باشگاه جهت میزبانی یکی از بازی‌های تیم ملی فوتبال ایران به مسئولان فدراسیون فوتبال و هیئت فوتبال ارائه شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، ورزشگاه «فولاد آره نا» در آستانه بهره‌برداری کامل قرار گرفته، در دیدار افتتاحیه میزبان شاگردان کارلوس کی روش خواهد بود.

مدیرعامل این باشگاه با بیان این مطلب، اظهار داشت: خوشبختانه پروژه ورزشگاه 30 هزار نفری فولاد به اتمام رسیده و برای برپایی یک مراسم افتتاحیه باشکوه و میزبانی از یک بازی بین المللی تلاش هایی صورت گرفته و برهمین اساس درخواست رسمی باشگاه جهت میزبانی یکی از بازی های تیم ملی فوتبال ایران به مسئولان فدراسیون فوتبال و هیئت فوتبال ارائه شده است.

رضایی درباره زمان احتمالی برگزاری این بازی اظهار داشت: زمان قطعی این بازی مشخص نشده است اما به احتمال زیاد در روزهای پایانی این ماه خواهد بود. قرار است که تیم ملی 24 آبان با تیم ملی ترنیداد و توباگو بازی کند و بعد از آن یک دیدار تدارکاتی دیگر خواهد داشت و ما مکاتبات لازم را انجام داده ایم تا انشالله در صورت برگزاری این بازی تدارکاتی، برنامه افتتاح «فولاد آره نا» را در حضور ملی پوشان و با مشارکت مسئولان بلندپایه در کلانشهر اهواز انجام دهیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد