سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سرانه فضای آموزشی در خوزستان از میانگین کشوری پایین‌تر است

رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: سرانه فضای آموزشی در 11 استان کشور از جمله استان خوزستان، سیستان و بلوچستان، تهران، البرز، لرستان و ... از میانگین کشوری پایین‌تر است.

به گزارش ایسنا – منطقه خوزستان، مهرالله رخشانی‌مهر صبح امروز (سه‌شنبه، 24 مهر) در آیین افتتاح دبستان شهید "محمدطاها اقدامی" از شهدای حمله تروریستی 31شهریور در اهواز، ضمن محکوم کردن این اقدام تروریستی، اظهار کرد: اقدامات تروریستی پایداری مردم را در حمایت از نظام جمهوری اسلامی ایران بیشتر می‌کند.

رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: سرانه موجود فضاهای فیزیکی در مدارس کشور 5.2 متر مربع است و 11 استان کشور از جمله استان خوزستان، سیستان و بلوچستان، تهران، البرز، لرستان و ... زیر این رقم هستند که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، امیدواریم بتوانیم این استان‌ها را به خط میانگین سرانه فضای آموزشی برسانیم.

وی با بیان اینکه برای این منظور در مهرماه سال جاری حدود هشت هزار کلاس درس تحویل ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها شد، خاطرنشان‌کرد: رشد اعتبارات سال جاری در سازمان نوسازی مدارس کشور نسبت به سال گذشته این نوید را می‌دهد که بتوانیم سرانه فضای آموزشی در کشور را به میانگین نزدیک کنیم .

معاون وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: همچنین جمع‌آوری مدارس خشتی و گلی که از اهداف اصلی وزیر آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید است، در دستور کار قرار دارد و خوشبختانه با تمهیدات همکاران ما در آموزش و پرورش خوزستان از ابتدای سال 97 در این استان مدرسه خشتی و گلی وجود ندارد و جمع‌آوری مدارس کانکسی به عنوان یک هدف، پیش‌بینی شده است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد