سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

تعطیلی مدارس خوزستان در میان تأیید و تکذیب

کد خبر: ۸۴۲۹۱۸          

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۶ 15 October 2018

در حالی که از صبح امروز تندباد شدید توام با گرد و خاک اغلب شهرهای خوزستان را درنوردید، مردم ترجیح دادند به صورت خوش جوش مدارس را تعطیل کنند.

به گزارش مهر، تندباد شدید از شب قبل در اغلب شهرهای خوزستان آغاز شد ولی هواشناسی استان خوزستان اعلام کرد که این تندباد مقطعی بوده و به سرعت فروکش می کند. این تندباید بعد از ساعاتی فروکش کردند مجددا از صبح زود آغاز شد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان شب گذشته گفته بود: گرد و غبار فعلی محلی است و به سرعت کاهش پیدا می‌کند. محمد سبزه زاری با اشاره به وقوع طوفان ناگهانی در برخی شهرهای خوزستان مثل اهواز اظهار کرده بود: در حال حاضر شرایط آب و هوایی استان به شکلی است که در برخی مناطق موجب بارندگی و در برخی مناطق موجب بلند شدن گرد و غبار شده است. این شرایط پایدار نخواهد بود و به سرعت فروکش می کند.

با این حال از حوالی ساعت ۶ صبح، تندباد شدیدی آغاز شده و توام شدن آن با گرد و غبار شرایط را برای تحصیل دانش آموزان خوزستانی به خصوص در شهرهای جنوبی و اهواز سخت کرده است ولی در این میان شبکه های اجتماعی نقش استانداری خوزستان را بازی کردند و اقدام به تعطیلی مدارس کردند.

برخی کانال های تلگرامی لیستی از شهرهایی که مدارس در آنها تائید شده است را ارسال کردند در حالیکه اداره کل بحران استانداری خوزستان در شوک آغاز تندباد فرو رفته بود ولی روابط عمومی آن به سرعت با انتشار پیامی در شبکه های اجتماعی، هرگونه تعطیلی مدارس را تکذیب کرد ولی ظاهرا کار از کار گذشته بود چون مردم به همان شبکه های اجتماعی اعتماد کرده بودند.

از سویی، اغلب والدین به صورت خودجوش از رفتن فرزندان خود به مدارس در این شرایط هوایی ممانعت کردند و به عبارتی به صورت خودجوش اقدام به تعطیلی مدارس کردند چون عقیده دارند که این شرایط برای حضور فرزندان در مدرسه بسیار خطرآفرین است.

البته هم اکنون چهار شهر استان خوزستان شامل آبادان، ماهشهر، خرمشهر و شادگان اقدام به تعطیلی مدارس در نوبت صبح کرده بودند و خبری از تعطیلی در سایر شهرهای استان خوزستان نیست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد