سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان پس از 25 سال در میانه ماندن یا رفتن!

این روزها البته خبرهایی در شبکه‌های اجتماعی دست‌به‌دست می‌شود که از پایان تصدی‌گری 25 ساله «محمدحسین بلک» مدیریت سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان حکایت دارد.

شاید برای ما نسل سوم و چهارمی‌ها جالب باشد که یک مدیر چگونه می‌تواند بیش از 25 سال بر مسند مدیرکلی یک نهاد تکیه بزند و آب از آب تکان نخورد؛ به تعبیر مقام معظم رهبری «سازمان تبلیغات اسلامی از رویش‌های مهم انقلاب اسلامی است»؛ از وظایف مهم این سازمان تبیین و عرضه فکر، فرهنگ و تفکر ناب ایرانی- اسلامی مبتنی بر اسلام ناب محمدی (ص) است بی‌تردید این وظیفه مهم در استانی همچون خوزستان که از فرهنگ غنی ایرانی-اسلامی برخوردار بوده و این روزها هدف آماج حملات فکری و اعتقادی دشمنان قرارگرفته ضرورت وجودی این سازمان را افزون‌تر می‌سازد.

روشن است که گردش نخبگان در چنین نهاد مهم و انقلابی جزو مطالبات برحق جامعه انقلابی استان است، حضور طولانی‌مدت یک مدیر اگر با کارنامه قابل قبول در نهادهای مهمی همچون نهاد انقلابی سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان شاید برای ما جوانان نسل سوم و چهارم انقلاب پذیرفتنی نیست.

با تغییرات اخیر در رأس سازمان تبلیغات اسلامی شاید مطالبه جوان‌گرایی در سطح معاونین و مدیران کل این نهاد انقلابی بیش‌ازپیش رخ نمایان کرده باشد، این روزها البته خبرهایی در شبکه‌های اجتماعی دست‌به‌دست می‌شود که از پایان تصدی‌گری 25 ساله «محمدحسین بلک» بر مسند مدیرکلی سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان حکایت دارد.

روشن است که جوان‌گرایی، تجربه‌گرایی سپس بومی‌گرایی و انتصاب از بدنه سازمان تبلیغات اسلامی جزو مطالبات جوان انقلابی در خوزستان از رئیس جوان و جدید سازمان تبلیغات اسلامی است.

بی‌تردید انتصاب خارج از سازمان امواج منفی همچون ناکارآمد جلوه دادن مدیران و نخبگان فعال در سطح این سازمان را در پی دارد.

اکنون باید منتظر ماند و دید سرانجام شنیده‌ها درباره جوان‌گرایی در رأس اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان چه موقع و در چه وضعیتی کلید خواهد خورد؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد