سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اهدا مدال مسابقات وزنه برداری آسیا - اقیانوسیه به شهید حمله تروریستی اهواز

 وزنه بردار خوزستانی مدال نقره خود در رقابت های پیشکسوتان آسیا – اقیانوسیه را به خانواده شهید علی کمایی از شهدای حمله تروریستی اهواز تقدیم کرد.

به گزارش ایسنا – منطقه خوزستان، جهانفر دانش روز گذشته، سه شنبه با حضور در منزل شهید علی کمایی از شهدای حمله تروریستی اهواز، ضمن دیدار با پدر و مادر این شهید، مدال نقره خود در مسابقات وزنه برداری پیشکسوتان آسیا – اقیانوسیه را به پاس رشادت شهید کمایی به والدین او تقدیم کرد.
 
جهانفر دانش، عضو هیات رییسه وزنه برداری خوزستان است که این کار ارزشمند وی روز گذشته با همراهی پورهنگ مدیرعامل شرکت مارون، هدایت یزدی میر عامل باشگاه مناطق نفت خیز جنوب، سومالی و سرهنگ ممبینی فرمانده بسیج شرکت مناطق نفت خیز، قریشی رییس هیات وزنه برداری خوزستان و دیگر مسوولان انجام شد.

دانش در گفت و گو با ایسنا – منطقه خوزستان، در این خصوص، اظهارکرد: همه ما مدیون جانفشانی و ایثارگری شهدا هستیم و اگر ما و فرزندان ایران زمین در کمال آرامش و امنیت در عرصه های بین المللی حضور پیدا می کنیم، به برکت خون شهدا است.  تقدیر از خانواده شهدا و زنده نگه داشتن یاد شهدا و رساندن پیام شهدا وظیفه ای بر گردن ما است و پدران و مادران شهدا، مربیان بزرگ و حقیقی و قهرمان پرور هستند.

وی گفت: شهادت عزیزان ما در عاشورای کربلای ایران، خوزستان قهرمان در حادثه تروریستی اهواز نشان داد که کوردلان تروریست از کشتن زن و بچه ابایی ندارند.

این وزنه بردار عنوان کرد: همچنین تجلیل و تقدیر از خانواده شهدا احترام به آرمان های شهیدان و امام شهدا و منعکس کننده بیشتر پیام  شهیدان است و این کمترین کاری است که همه ما باید انجام دهیم. من به یاد برادر شهیدم جهانگیر دانش و به یاد پدر و مادر مرحوم خودم، این مدال را خالصانه و عاشقانه تقدیم خانواده شهید علی کمایی کردم تا جهانیان بدانند از هر قطره خون شهیدان ما هزاران‌جوان مدافع وطن خواهد رویید و خواب از بین بردن ملت ایران تعبیر نمی شود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد