سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

معرفی مدیر عامل سازمان آب و برق تا هفته آینده

رایزنی‌ها با وزیر نیرو به منظور تغییر مدیر سازمان آب و برق نهایی شده و تا هفته آینده جایگزین آقای شمسایی معرفی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، پس از اصلاح مصوبه قانون «ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان» در صحن علنی مجلس و معرفی سه لیست مدیران بازنشسته توسط خبرگزاری فارس  انتظار می‌رفت بسیاری از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان که سالها از زمان بازنشستگی آنها گذشته است خودشان برای خداحافظی پیش قدم شوند اما همچنان بر کرسی‌های مدیریتی تکیه زده اند.

ماجرای تغییر مدیران بازنشسته خوزستان از ورود وزیر نفت به استان برای اعلام پایان خدمت مدیر مناطق نفت خیر جنوب آغاز شد و اکنون نوبت به وزارت نیرو رسیده است تا به واسطه ورود نمایندگان مجلس مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان فرصت مدیریت را به زور قانون در اختیار جوانان متخصص استان قرار دهد.

بر اساس گفته‌های یکی از نمایندگان مجلس به خبرنگار فارس که نمی‌خواست نامش فاش شود رایزنی‌ها با وزیر نیرو به منظور تغییر مدیر سازمان آب و برق نهایی شده و تا هفته آینده جایگزین شمسایی معرفی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، محمدرصا شمسایی قریب به دو دهه  به عنوان مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان فعالیت کرده و در این سالها با انتقادهای گسترده ای از سوی کشاورزان و فعالان محیط زیستی روبرو بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد