سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

کناری و بَحرانی جان سالم به‌در بردند

دو بازیکن باتجربه استقلال اهواز از حادثه تصادف در جاده آبادان جان سالم به‌در بردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، شب گذشته و در هیاهوی بازی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و بازی استقلال و نفت مسجدسلیمان، اتفاق تلخی افتاد که باعث نگرانی فوتبال‌دوستان خوزستانی شد.

شب گذشته سینا کناری و میلاد بَحرانی که از بازیکنان باتجربه و اثرگذار سال گذشته و امسال استقلال اهواز هستند، در مسیر جاده اهواز-آبادان با خودروی سمند شخصی در حال رفتن به شهر محل سکونت خود یعنی آبادان بودند که دچار سانحه رانندگی شدند.

خوشبختانه در این حادثه این دو بازیکن با اخلاق مشکل خاصی پیدا نکردند اما خودروی آن‌ها دچار آسیب شدید شد و با جرثقیل به پارکینگ منتقل شد.

از لحظه‌ای که این اتفاق رخ داد، بسیاری از فوتبال‌دوستان خوزستانی و به‌ویژه هواداران استقلال اهواز پیگیر حال این دو بازیکن بودند، اما نکته‌ای که بسیاری به آن اعتراض کردند بحث عدم تهیه خوابگاه مناسب توسط باشگاه استقلال اهواز برای بازیکنان شهرستانی است.

سینا کناری و میلاد بحرانی‌پور دو بازیکن خوزستانی و با اخلاق، از فصل قبل جزو مهره‌های مهم تیم بودند که در نتایج درخشان استقلال اهواز در انتهای فصل گذشته تأثیر زیادی داشتند، امسال هم مجبورند مانند خیلی از روزهای فصل قبل، روزانه برای شرکت در تمرینات و مسابقات به اهواز آمده و به آبادان برگردند. 

در همین راستا، سینا کناری پس از حادثه دیشب و حوالی ساعت 1 بامداد، در حساب شخصی خود اینستاگرام مطلبی را منتشر کرد که حاکی از نارضایتی‌اش از عدم توجه مسئولان استقلال اهواز به بازیکنان شهرستانی و خوابگاه آن‌ها است که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید. 

به‌هرحال شاید تلاش‌های جسته و گریخته زیادی در دو سه سال اخیر در جهت بهبود وضعیت استقلال اهواز انجام شده است که شاید به مثابه چسب زخمی بر روی یک زخم کاری بوده‌اند و این تیم نیاز به یک اصلاح ساختاری و ریشه‌ای دارد، البته اگر مسئولین می‌خواهند نام استقلال اهواز زنده بماند. بازیکنی که با رقم پایین قرارداد و صرفا به‌خاطر اعتبار نام استقلال اهواز و هوادارانش حاضر به تمدید قرارداد شده است، نباید از حداقل حقوقش که خوابگاه مناسب و امکانات رفاهی حداقلی است محروم باشد. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد