سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

نمایش اقتدار 30 هزار بسیجی خوزستان در فولاد آرنا

  

خبرگزاری فارس: نمایش اقتدار 30 هزار بسیجی خوزستان در فولاد آرنا

فرمانده سپاه خوزستان گفت: اجتماع بزرگ ۳۰ هزار نفره بسیجیان خوزستان پنج‌شنبه این هفته با حضور گردان‌های بیت المقدس بسیج در ورزشگاه فولاد آرنا اهواز برگزار می‌شود.

سردار حسن شاهوارپور امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز، اظهار کرد: اجتماع بزرگ ۳۰ هزار نفره بسیجیان پنج‌شنبه این هفته با حضور گردان‌های بیت المقدس بسیج در ورزشگاه فولاد آرنا اهواز برگزار می‌شود.

وی افزود: این اجتماع بزرگ با شعار اقتدار عاشورایی و با حضور مسؤولان لشکری و کشوری خواهد شد تا بسیجیان نشان دهند که در سخت ترین شرایط هم می‌توان با امید و نشاط به آینده انقلاب حرکت کرد.

فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان با اشاره به نمایش اقتدار بسیجیان در این اجتماع، عنوان کرد: این اجتماع، انسجام، وحدت و یکدلی و پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی را با یک پیام واحد اعلام می‌کند.

وی حفظ و انسجام بسیج، ایجاد امید و نشاط در بسیجیان را از جمله اهداف اجتماع روز پنج شنبه دانست و عنوان کرد: به مردم‌ گزارش می‌دهیم که در رزمایش یک ماهه اقتدار عاشورایی بسیج چه اتفاقاتی افتاد.

به گزارش فارس، رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج (سپاهیان حضرت محمد رسول الله ۲) از 9 شهریور ماه آغاز شد و با اجتماع باشکوه 700هزار بسیجی که به صورت همزمان در روز پنجشنبه در سراسر کشور برگزار می‌شود، به پایان می‌رسد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد