سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

مدیر کل بندر خرمشهر امپراطور نیست که در جلسات مهم شهر حضور پیدا نکند

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: مگر مدیرکل بندر خرمشهر امپراطور است که در جلسات مهم شهر شرکت نمی‌کند، علت این عدم حضورها و بی‌تفاوتی‌ها این است که زن و بچه برخی مدیران در خرمشهر زندگی نمی‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، عبدالله سامری ظهر امروز در نشست شورای سلامت خرمشهر، با انتقاد از عدم حضور برخی از مدیران در نشست شورای سلامت، اظهار کرد: زمانی که بنده به عنوان نماینده مجلس که با وزیران دولت همطراز هستم و حتی بیش از آنها در رأس امور قرار دارم در نشست شورای سلامت شرکت می‌کنم، چرا مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر حضور پیدا نمی‌کند.

وی با تأکید بر اینکه مگر مدیر بندر خرمشهر امپراطور است که در این جلسات شرکت نمی‌کند، عنوان کرد: سلامت مردم تا آن حد بی اهمیت است که مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر و مدیر عامل شرکت نفت و گاز اروندان در جلسات مرتبط با آن شرکت نمی کنند؟

از شرکت نفت و گاز اروندان هیچ خیری ندیده‌ایم

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: علت این عدم حضورها و بی‌تفاوتی‌ها این است که زن و بچه برخی مدیران در خرمشهر زندگی نمی‌کنند.

وی با بیان انتقاد از مدیر عامل شرکت نفت و گاز اروندان، اظهار کرد: بنده هیچ خیری از شرکت نفت و گاز اروندان در شهرستان خرمشهر ندیده‌ام.

آبفای روستایی حق فروش آب به صنایع را ندارد

سامری عنوان کرد: شرکتی در مسیر یادمان شلمچه وجود دارد که آب شرب روستاها از طریق آب و فاضلاب روستایی به آنها فروخته می‌شود، بنده این مطلب را شخصا از آنها شنیده‌ام.

وی افزود: آبفای روستایی حق فروش آب به این شرکت‌ها و صنایع را ندارد، این به منزله یک خیانت بزرگ به مردم خرمشهر است.

نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: ۱۲ روستا در خرمشهر از آب شرب مناسبی برخوردار نیستند.

وی افزود: از فرماندار ویژه شهرستان خرمشهر میخواهم مستقیما به این مسائل مطرح شده در این جلسه ورود کند، رسیدگی به وضعیت آب شرب مردم و همچنین وضعیت سگ‌های ولگرد باید پیگیری بشود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد