سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

نمی‌گذاریم به تماشاگران خوزستانی توهین شود

/فروش بلیت الکترونیک از نیم‌فصل دوم

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: اجازه نمی‌دهیم هیچ کسی به تماشاگران خوزستانی توهین کند، البته مردم خوزستان هم باید مراقب باشند که تماشاگرنماها راهی به ورزشگاه‌ نداشته باشند و به گونه‌ای رفتار شود که این عده افکار دروغ را به جامعه القا نکنند.

افشین حیدری در گفت‌وگو با ایسنا - منطقه خوزستان، در پاسخ به این سوال که اقدامات برای فروش بلیت الکترونیکی بازی‌های لیگ برتر فوتبال در خوزستان به کجا رسید؟ اظهاکرد: از نیم‌فصل دوم بلیت‌ها به صورت الکترونیکی به فروش می‌رسد و تمام تلاش‌مان این است که این موضوع در ورزشگاه‌های غدیر، فولاد آرنا، شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان و ورزشگاه تختی آبادان به انجام برسد اما حتما این موضوع در ورزشگاه غدیر اهواز اجرایی می‌شود

وی بیان کرد: صندلی‌های ورزشگاه غدیر شماره‌گذاری خواهند شد و در این راستا با شرکت مربوطه مذاکرات لازم را داشته‌ایم و برای این موضوع به صورت استانی و ملی، تامین اعتبار هم شده است. همچنین کار بازسازی ورزشگاه غدیر آغاز شده است و ما به یک پیمانکار اکتفا نکردیم و کارها بین چند پیمانکار تقسیم شده است. باید بگویم از نیم‌فصل دوم چهره این ورزشگاه متفاوت با گذشته خواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: همچنین در تلاش هستیم تا ورزشگاه‌های‌مان به یک مرکز فرهنگی تبدیل شوند و موضوعات اخلاقی در ورزشگاه‌ها رعایت شود. متاسفانه برخی تماشاگرنما‌ها به دنبال لطمه زدن به اسم و اعتبار خوزستان هستند که البته باید بدانند ورزشگاه‌های این استان، مکانی برای این رفتارهای ناشایست و غیراخلاقی نیست.

وی افزود: همچنین اگر در ورزشگاه‌های دیگر نسبت به هواداران خوزستان بی‌حرمتی شود، موضوع را پیگیری می‌کنیم. بی‌حرمتی‌های اخیر را هم از سوی وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال در حال پیگیری هستیم. همچنین دو روز پیش جلسه‌ای در وزارت ورزش با حضور اعضای فدراسیون فوتبال و مسوولان این وزارتخانه داشتیم که در این زمینه بحث و تبادل نظر شد و در خصوص دغدغه مردم خوزستان در راستای حفظ حریم و حرمت اقوام و پیشگیری از توهین و اختلاف بین اقوامی که سرمایه کشور هستند، پیشنهادات خوبی داده شد.

حیدری بیان کرد: اجازه نمی‌دهیم هیچ کسی به تماشاگران خوزستانی توهین کند، البته مردم خوزستان هم باید مراقب باشند که تماشاگرنماها راهی به ورزشگاه‌ نداشته باشند و به گونه‌ای رفتار شود که این عده افکار دروغ را به جامعه القا نکنند.

وی خاطرنشان‌کرد: در راستای حمایت از تماشاگران خوزستانی تاکیدات لازم صورت گرفته است و ما هم به جدیت پیگیر کسانی که رفتار نامناسب با تماشاگران خوزستانی داشته باشند، هستیم. خوزستان در فوتبال ایران سهم عمده‌ای دارد و فدراسیون نیز این موضوع را می‌داند و همیشه در تصمیم‌گیری‌های خود نظر خوزستان را هم لحاظ می‌کند و این بسیار با اهمیت است.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: مردم خوزستان نیز باید بدانند که متولیان ورزش و مقام عالی استان قطعا پیگیر موضوعات اخیر و بی‌حرمتی به تماشاگران خوزستانی هستند و تحت هیچ شرایطی در خصوص حریم و حرمت تماشاگران خوزستانی کوتاه نمی‌آیند. درخواست من از تماشاگران خوزستانی هم این است که هنگام حضور در ورزشگاه‌ها به بیانیه‌ها و شیطنت‌هایی که از طریق فضای مجازی منتشر می‌شود، توجه نکنند و انتظار داریم با توجه به این‌که خوزستان فرهنگی با قدمت دارد، همچنان برای تمام کشور الگو باشیم.

وی تاکید کرد: طی دو سه روز گذشته مکاتبات خوبی با فدراسیون فوتبال صورت گرفته است و جلسات خوبی داشته‌ایم و درخواست‌مان این بود که کمیته انضباطی به این موضوع ورود و با خاطیان برخورد کند. همچنین درخواشت داشتیم که باشگاه‌ها را ملزم کند که لیدرهای آن‌ها تمامی موارد را رعایت کنند. در این راستا روز گذشته جلسه‌ای با ریاست وزیر ورزش و با حضور مسوولان فدراسیون فوتبال و مدیران کل استان‌هایی که در لیگ برتر تیم دارند و همچنین مسوولان امنیتی برگزار شد و در خصوص پیشگیری از ایجاد فضای دور از اخلاق در ورزشگاه‌ها به صحبت پرداختیم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد