سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

تجمع اعتراضی روحانیون اندیمشک به وضعیت اقتصادی کشور/حوزه‌های علمیه همسو و در کنار مردم هستند

مدیر حوزه علمیه بقیه‌الله(عج) اندیمشک گفت: حوزه‌های علمیه در مشکلات همسو و در کنار مردم هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اندیمشک، امروز در حاشیه نماز جمعه شهرستان روحانیون و طلاب اندیمشکی با در دست گرفتن پلاکارد و سر دادن شعار به وضعیت بد اقتصادی و نبود تدبیر در مسؤولان تجمعی را برگزار کردند.

بر اساس گفته این روحانیون این تجمع به منظور همصدا و همدل بودن حوزه علمیه با مردم در مشکلات اقتصادی برگزار شد.

باید تیم ضعیف اقتصادی دولت تغییر پیدا کند

حجت‌الاسلام حسن آذرافروز در حاشیه این تجمع در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اندیمشک، اظهار کرد: امروز وضعیت بد اقتصادی، نوسانات ارز و سکه و .. برای مردم مشکلاتی ایجاد کرده که موجب نارضایتی شده است.

وی افزود: با بررسی بیشتر می‌بینیم که عامل این مشکلات یا مستقیم و یا غیر مستقیم بی‌تدبیری برخی از مسؤولین است که یا خود و یا اطرافیان آنها دچار فساد و رانت خواری شده‌اند.

مدیر حوزه علمیه بقیه‌الله(عج) اندیمشک گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، باید به‌طور جدی برای این قضایا برنامه‌ریزی و مسئولین نظارت را بیشتر و گزارش مفسدین را به عموم مردم اعلام کنند.

وی بیان کرد: دستگاه‌های نظارتی از جمله مجلس، قوه قضاییه، سازمان بازرسی، تعزیرات حکومتی باید به‌صورت جدی و انقلابی و منصفانه طبق فرمایش رهبری برخورد کنند تا این نوسانات از تلاطم بیافتد.

آذرافروز گفت: حوزه‌های علمیه اندیمشک در حمایت از مردم و بیانات رهبری خود را کنار مردم و همسو با مردم دانسته و در کنار آنان برخورد جدی با این موضوع را خواستار است.

وی عنوان کرد: تاکید ما در حوزه‌های علمیه اندیمشک بر این است که ضعف تیم اقتصادی دولت یکی از مشکلات اصلی این نوسانات است ،که با تغییر آن می‌توان برخی از این آشفتگی‌ها را سامان بخشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد