سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

جدال فولاد و امیدِ شهر خسته/مسجدسلیمانی‌ها در اندیشه فتح آزادی

فولادخوزستان در هفته چهارم لیگ برتر به مصاف نساجی می رود، نفت مسجدسلیمان رو درروی سرخ پوشان پایتخت قرار می گیرد و داربی خوزستان بین تیم های نفت آبادان و استقلال خوزستان برگزار می شود.

به گزارش ایسنا – منطقه خوزستان، هفته چهارم لیگ برتر فوتبال کشور از فردا، پنج شنبه به مدت دو روز برگزار می شود که فولادخوزستان میزبان نساجی است، نفت مسجدسلیمان در آزادی رو روی سرخ پوشان پایتخت قرار می گیرد و داربی خوزستان بین تیم های نفت آبادان و استقلال خوزستان برگزار می شود.

فولاد – نساجی

فولاد که از سه هفته ابتدایی لیگ موفق به کسب چهار امتیاز شده است، برای رسیدن به هدف خود که قرار گرفتن جزو مدعیان است، کم کم باید خود را در قامت یک مدعی نشان دهد.

فولاد این هفته تیم نساجی را که به امید شهر خسته معروف است، پیش رو دارد؛ نساجی که در لیگ یک، تیمی منسجم و مقتدر نشان داد، امسال هم که اولین حضور در لیگ برتر را تجربه می کند بازی های قابل قبولی را به نمایش گذاشته است، هر چند در نتیجه گیری موفق نبوده و تنها دو امتیاز به دست آورده است.

به نظر می رسد نساجی کار سختی برابر فولاد خواهد داشت زیرا این تیم در سه هفته گذشته لیگ برتر در مناطق خوش آب و هواتر از اهواز بازی کرده و باید دید اینک توان بازی در گرمای اهواز را دارد یا نه.

فولاد از ساعت 20:30 فردا، پنج شنبه در ورزشگاه غدیر اهواز میزبان شاگردان نکونام است.

پرسپولیس – نفت مسجدسلیمان
نفتی ها در بازی قبل برابر فولاد موفق به کسب یک امتیاز شدند، هر چند ویسی معتقد بود که حق تیمش بیشتر این بود زیرا بازیکنانش موقعیت های بسیار خوبی را از دست دادند. نفت این هفته پرسپولیسی را پیش رو دارد که هفته قبل در مصاف با استقلال خوزستان و آن اتفاقات ورزشگاه غدیر تنها به یک امتیاز بازی بسنده کرد.

سرخ پوشان پایتخت نیز که همچنان به تنهایی صدرنشین لیگ هستند، می دانند که بازی آسانی برابر تیم شهر اولین ها نخواهند داشت زیرا نفت در هر دو بازی ندر لیگ چهاردهم، نمایش فوق العاده ای برابر پرسپولیس داشت و اکنون هم به دنبال تکرار آن نمایش است.  

شاگردان ویسی از ساعت 20:30 روز جمعه در آزادی میهمان تیم پرسپولیس هستند.

نفت آبادان – استقلال خوزستان

نفت که هنوز نتوانسته به آن چه مدنظر خود است، دست پیدا کند و هفته گذشته نیز بازی را در وقت های اضافه به تیم پدیده واگذار کرد، اینک چشم به سه امتیاز داربی برابر استقلال خوزستان دارد. نفت در این دیدار از حمایت هواداران خود نیز بهره می برد و این یک امتیاز مثبت برای  آن ها در داربی محسوب می شود.

استقلالی ها هفته گذشته در حالی که از نظر مهره و تجربه قابل قیاس با پرسپولیس نبودند ولی توانستند به یک امتیاز شیرین از این بازی دست پیدا کنند؛ آبی های خوزستان باتوجه به عملکرد خوب برابر پرسپولیس، این هفته با روحیه و انگیزه دو چندان به مصاف نفت آبادان خواهند رفت.

مطمئنا با توجه به استقبال خوبی که هواداران نفت از این دیدار خواهند داشت و همچنین انگیزه های دو تیم برای نتیجه گیری، خوزستانی ها یک داربی جذاب و فوتبال ناب خوزستانی را شاهد خواهند بود.

نفت آبادان از ساعت 20:30 روز جمعه پذیرای تیم استقلال خوزستان است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد