سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

حیدری خبرداد: بازسازی ورزشگاه غدیر و بلیت‌فروشی الکترونیک در اهواز

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان بااشاره به تشکیل ستاد بازسازی ورزشگاه غدیر اهواز، گفت: با هماهنگی که با استاندار خوزستان صورت گرفت، فروش بلیت الکترونیکی و ایجاد زیرساخت لازم در این زمینه را آغاز کرده‌ایم و کار بازسازی این ورزشگاه نیز از همین هفته آغاز خواهد شد.

افشین حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا - منطقه خوزستان، در خصوص تشکیل ستاد بازسازی ورزشگاه غدیر اهواز، اظهار کرد: کار بازسازی ورزشگاه از همین هفته آغاز خواهد شد، چراکه مجموعه استان به این نتیجه رسیده‌ است که اگر زیرساخت لازم ایجاد شود، دیگر شاهد اتفاقی همچون اتفاقات ورزشگاه غدیر در دیدار اخیر استقلال خوزستان و پرسپولیس نخواهیم بود، ضمن این‌که من بابت این اتفاقات که مصدومیت چند هوادار را هم در بر داشت، از مردم خوزستان عذرخواهی می‌کنم.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر در ورزشگاه غدیر، گفت: تمام تلاش‌مان را کردیم که هواداران در بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان، شاهد یک بازی خوب و به دور از هرگونه تنش و درگیری باشند ولی متاسفانه آن اتفاقات ناگوار رخ داد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان بیان کرد: با هماهنگی که با استاندار خوزستان صورت گرفت، فروش بلیت الکترونیکی و ایجاد زیرساخت لازم در این زمینه را آغاز کرده‌ایم و در این زمینه نیز با یکی دو شرکت مذاکره داشته‌ایم. تمام تلاش‌مان این است که نواقص ورزشگاه غدیر برطرف شوند تا دیگر شاهد چنین اتفاقاتی در اهواز نباشیم.

وی عنوان‌کرد:‌ همه می‌دانیم که ورزشگاه غدیر نواقصی دارد و دیوار اطراف ورزشگاه شرایط خوبی ندارد و افراد از آن سوی دیوار می‌توانند سنگ، چوب و دیگر اشیا را وارد ورزشگاه کنند که باید تمام این نواقص برطرف شوند. در هر صورت مطمئن باشید ورزشگاه غدیر شکل دیگری خواهد گرفت و تا نیم‌فصل این موضوع را به چشم خواهید دید، ضمن این‌که برای بازسازی ورزشگاه ودیگر اقدامات، بودجه لازم نیز در نظر گرفته شده است
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد