سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

پایان مسابقات شطرنج کارگری خوزستان

رقابت های شطرنج کارگری خوزستان با شناخت تیم های برتر به پایان رسید.

عباس علوانی، رییس هیات ورزش کارگری استان در گفت و گو با ایسنا – منطقه خوزستان، اظهارکرد: این مسابقات از ۱۹ تیرماه به مدت دو روز با حضور هفت تیم در خانه شطرنج اهواز برگزار شد.

وی بیان کرد: تیم های فولادخوزستان الف و ب، فولاد کاویان، برق منطقه ای خوزستان، پتروشیمی تندگویان، غدیر آب خوزستان و هیات ورزش کارگری منطقه آزاد اروند در این رقابت ها حضور داشتند.
 
رییس هیات ورزش کارگری خوستان گفت: در پایان نیز تیم هیات ورزشی کارگری منطقه آزاد اروند با ۱۶ امتیاز قهرمان این مسابقات شد و مجوز حضور در رقابت های کشوری پیش رو را به دست آورد. همچنین تیم های شرکت غدیر آب خوزستان با ۱۵/۵ امتیاز و پتروشیمی تندگویان با ۱۲/۵ امتیاز به ترتیب مقام های دوم و سوم کسب کردند.

وی با اشاره به قهرمانان پنج گانه میزها نیز عنوان کرد: روح الله نریموسی از پتروشیمی تندگویان، بهروز فولادی از تیم آب غدیر خوزستان ، علی نیکپور و شهریار عظیمی هر دو از هیات ورزشی کارگری منطقه ورزشی منطقه آزاد اروند و آذین مودت از پتروشیمی تندگویان به ترتیب به عنوان قهرمان میزهای اول تا پنجم شناخته شدند.
 
علوانی با ابراز رضایت از سطح این رقابت ها، گفت: در پایان با حضور آقای غفاری مدیر امور اجتماعی اداره کل تعاون کارورفاه اجتماعی استان و عبدالامیرخطیب زاده رییس هیات شطرنج خوزستان به تیم ها و نفرات برتر جوایزی اهدا شد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد