سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

کشف بیش از 20 میلیارد ریال کالای قاچاق در خوزستان

فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف 20 میلیارد و 60 میلیون ریال انواع کالای قاچاق در شهرستان های بهبهان و هندیجان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس زاده اظهار داشت: در راستای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و همچنین تحقق شعار "حمایت از کالای ایرانی"، مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالای بهبهان در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان با تشدید کنترل بر خودروهای عبوری موفق شدند یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کنند.

رئیس پلیس ارشد استان خوزستان تصریح کرد: ماموران ایست و بازرسی شهرستان هندیجان نیز در عملیاتی دیگر موفق شدند 5 دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کنند.

وی افزود: مأموران پلیس در بازرسی از محموله توقیفی در بهبهان انواع کالای قاچاق از قبیل لوازم خودرو، لوازم آرایشی، موبایل، پارچه و لوازم کامپیوتر و در محموله دیگر در شهرستان هندیجان تعداد زیادی کالای خانگی از قبیل 14دستگاه ماشین لباسشویی، 50 دستگاه پنل کولر، 700 ثوب پوشاک، یک هزار و 389 قوطی نوشیدنی، یک هزار و 448 عدد انواع لوازم آرایشی، 255 قوطی قرص مکمل غذایی و 11 دستگاه لوازم الکترونیکی  فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در خاتمه با بیان این که کارشناسان ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده را بالغ بر 20 میلیارد و 60 میلیون ریال برآورد کرده اند، تصریح کرد: در این رابطه 8 متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد