سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

خبرنگاران و کلافگی تکراری از تأخیرهای آقای استاندار

برنامه‌های استانداری خوزستان مدتی است با تأخیر استاندار و معطلی اصحاب رسانه روبه‌رو است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، قرار بود از ساعت 8 و 45 دقیقه صبح امروز، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، به همراه جمعی از مسئولان و اصحاب رسانه از منطقه کوی مهدیس اهواز بازدید کند که این برنامه چند دقیقه قبل از زمان اعلام شده، به ساعت 9 و 45 دقیقه موکول شد اما در این ساعت هم انجام نشد و ساعت 11 استاندار رؤیت شدند.

تأخیر بیش از دوساعته در این برنامه به دلیل حضور شریعتی در مراسم تشییع شهید استوار دوم نوید حقیقت‌شناس بود البته حضور استاندار در این آیین کار پسندیده‌ای بود اما نمی‌تواند توجیه مناسبی برای تأخیر استاندار باشد چرا که برنامه تشییع این شهید بزرگوار از روز قبل اعلام شده بود و به راحتی می‌شد با در نظر گرفتن حضور استاندار در این برنامه، بازدید از مهدیس را به گونه‌ای دیگر برنامه‌ریزی کرد.

این اولین بار نیست که خبرنگاران مجبور می‌شوند جور تأخیر حضور استاندار در برنامه‌ها را بکشند داستان از آنجا تلخ‌تر می‌شود که خبرنگاران با زبان روزه گاهی در زیر آفتاب سوزان اهواز در انتظار حضور استاندار بمانند.

3 روز پیش نیز برنامه بازدید استاندار خوزستان از روند اجرای پروژه پل نهم اهواز، برای ساعت 8 و 30 دقیقه صبح اعلام شد که این برنامه نیز با تأخیر چند ساعته استاندار همراه بود.

اداره استانی به عظمت و بزرگی خوزستان بی‌شک محتاج وقت‌شناسی، نظم و انضباط مدیران و مسئولان استانی است پس تأخیرهای مدام و بی‌نظمی از عالی‌ترین مقام دولتی به هیچ‌وجه قابل‌قبول نیست امید است که با برنامه‌ریزی مناسب دیگر شاهد تأخیر و لغو مکرر برنامه‌ها نباشیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد