سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

بیکاری مشکل اصلی مردم خرمشهر است

/آقای روحانی با جلسات دورهمی و تعارفات مشکل خرمشهر حل نمی‌شود
نماینده مردم خرمشهر در مجلس خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای روحانی جلسات دورهمی و تعارفات نقلی برای حل مشکلاتی چون بیکاری و گردو‌خاک راهگشا نیست.

عبدالله سامری ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در خرمشهر، اظهار کرد: در سی و ششمین سالگرد آزادسازی خرمشهر هستیم اما کماکان مردم این شهر خاک را با مواد میکروبی و باروت جنگ استنشاق می‌کنند و تعطیلی مدام مدارس و ادارات در این شهر باعث کاهش رتبه علمی شده و از طرفی هوای غبارآلود علاوه بر لغو پروازها، بیماری‌های جدیدی را میهمان دائمی این شهر کرده است.

خرمشهر از انتقال آب رنج می‌برد

وی با تأکید بر اینکه خرمشهر در بحث انتقال آب رنج می‌برد، عنوان کرد: انتقال آب به دیگر استان‌های کشور یک شبه حاصل می‌شود اما زمانی که این موضوع به خرمشهر می‌رسد، کمبود اعتبار آشکار و عنوان می‌شود.

نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس گفت: خرمشهر داشته‌های خود را در معرض دیگران قرار داد، اما اکنون از مشکلاتی چون آب شور، بیکاری، گرد‌و‌غبار، بیماری و... رنج می‌برد و این مشکلات را با چشمانی حسرت‌آمیز و قلبی اندوهناک از بی‌تدبیری مسؤولان تماشا می‌کند.

سفرهای تفریحی و وعده‌های واهی، تنها اقدام دولت برای حل مشکلات خرمشهر

سامری اظهار کرد: آب بی‌کیفیت و شور و همچنین تعرفه‌های نجومی برق، گاز و آب از دیگر مشکلات خرمشهری‌ها است، البته مشکل اول استان خوزستان بحث بیکاری است، این مشکل در حالی است که مردم این استان بر نفت و دیگر منابع خدادادی قدم برمی‌دارند.

وی عنوان کرد: تنها اقدام دولتمردان برای خرمشهر سفرهای تفریحی و وعده‌های واهی بوده است، آیا رئیس جمهور می‌داند که مردم خوزستان برای نفس کشیدن هوایی مناسب ندارند و بر اثر گرد‌و‌غبار گاهی اوقات منازل مسکونی آنها به گورهای دسته جمعی تبدیل می‌شود.

دل مردم خرمشهر از بی توجهی در فرصت‌های شغلی می‌سوزد

سامری افزود: فرزندان خرمشهر، هویزه، سوسنگرد، اهواز، آبادان، بندرامام، شادگان و... با مردم دیگر استان‌ها چه تفاوتی دارند که به آنها بی‌تفاوتی می‌شود، بی توجهی به خوزستانی ها در فرصت‌های شغلی و زیست محیطی دل مردم استان را می‌سوزاند.

نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای روحانی جلسات دورهمی و تعارفات نقلی برای حل مشکلاتی چون بیکاری و گردو‌خاک راهگشا نیست، برای رفع این مشکلات به اراده‌ای به بزرگی انتقال آب کارون به استان‌های کشور و ایجاد دفاتر نفت خوزستان در تهران نیاز دارید.

وی عنوان کرد: خیابان‌های مزین به نام شهدای خرمشهر در دریاچه‌های فاضلاب محصور است، چه زمانی قرار است که این مشکلات حل شود؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد