سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

پایگاه اهوازشناسی راه‎اندازی شد

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کلانشهر اهواز از راه‎اندازی و فعالیت هفتگی ''پایگاه اهوازشناسی'' خبر داد. 

به گزارش ایسنا ـ منطقه خوزستان، غلامرضا جلیلی در این باره اظهار داشت: باتوجه به غنای فرهنگی شهر اهواز، فعالیت پایگاه اهوازشناسی در محل ساختمان ''صنایع دستی اهواز'' (اداره میراث فرهنگی اهواز) گسترش داده شد.

او با بیان این‎که پایگاه اهوازشناسی به منظور اطلاع‎رسانی فرهنگی به گردشگران و علاقمندان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری راه‎اندازی شده است ادامه داد: این پایگاه شامل نقشه گردشگری اهواز، کارت پستال از دیدنی‎های اهواز، لوح‎های فشرده، فیلم مستند، تابلوعکس، معرفی و آموزش تئوری وعملی صنایع دستی اصیل اهواز، کتاب، مقالات و پژوهش‎ها درباره کلانشهر اهواز و بروشور معرفی جاذبه‎های خوزستان به دو زبان انگلیسی و فارسی می‎باشد.

رییس اداره میراث فرهنگی اهواز ضمن دعوت از عموم علاقمندان به میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، دانشجویان، پژوهشگران، هنرمندان، فعالان و دوستداران میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری اهواز جهت بازدید و مشارکت در این اقدام فرهنگی ابراز امیدواری کرد: راه‎اندازی این پایگاه گامی مثبت در راستای اعتلای میراث فرهنگی استان خوزستان باشد.

وی یادآور شد: ساختمان صنایع دستی اهواز واقع در جاده ساحلی، روبه‌روی هتل پارس از ساعت هشت تا 16 در طبقه دوم میزبان علاقمندان به بازدید از پایگاه است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد