سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

رسانه های اسرائیلی: آمادگی ایران برای حمله موشکی به اسرائیل با فرماندهی سردار سلیمانی

         ارتش اسرائیل که برای حملات موشکی از خاک سوریه آماده می‌شود مدعی است اهدافی که ایرانیان برای هدف قرار دادن آن آماده می‌شوند، احتمالا نظامی است.        

رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که سپاه قدس با فرماندهی «سردار قاسم سلیمانی» مسئول برنامه‌ریزی برای حمله به مواضع اسرائیل است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری الآن، سایت «۰۴۰۴» به نقل از منابع آگاه امنیتی اعلام کرد که نشست نظامی اسرائیل عصر روز گذشته برگزار شد و در آن اطلاعات ارتش اشغالگر اسرائیل مورد بررسی قرار گرفت.

آنها در این نشست با تکرار توهمات بی‌اساس خود مدعی هستند که ایران برای انجام حملات موشکی علیه اسرائیل از جانب یگان‌های حزب‌الله در سوریه آماده می‌شود.

بر اساس این اطلاعات مورد ادعای آنها، ارتش اسرائیل که برای حملات موشکی از خاک سوریه آماده می‌شود مدعی است اهدافی که ایرانیان برای هدف قرار دادن آن آماده می‌شوند، احتمالا نظامی است.

از سوی دیگر، روزنامه هاآراتص مدعی شد که سپاه قدس با فرماندهی «سردار قاسم سلیمانی» مسئول برنامه‌ریزی برای این حملات است.

اطلاعاتی اسرائیل مدعی هستند که ایران به دنبال تسویه حساب با دشمنش است و این اقدام را بدون کشاندن منطقه به سمت جنگ انجام خواهد داد.

هاآرتص، یکی از این اقدامات را انجام حملات محدود موشکی به اهداف نظامی در جنوب اراضی اشغالی پیش‌بینی کرده است، ادعایی که تاکنون صحت آن از سوی هیچ یک از منابع رسمی تایید نشده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد