سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

برنامه عملیاتی سرمایه‌گذاری خوزستان به سایر استان‌ها ابلاغ شد

با دستور رییس‌جمهور، برنامه عملیاتی توسعه و سرمایه گذاری خوزستان به عنوان یک الگو به سایر استان‌ها ابلاغ شد.
 
 به گزارش ایسنا – منطقه خوزستان، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان در این خصوص گفت: این برنامه پس از ارائه به ریاست جمهوری مورد توجه وی قرار گرفت و بر اساس دستور دکتر روحانی بنا شد به عنوان الگویی برای توسعه در اختیار سایر استان ها قرار داده شود.
 
وی بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات صورت گرفته، برنامه عملیاتی توسعه و سرمایه گذاری استان خوزستان با هدف ایجاد شکوفایی اقتصادی در مناطق مختلف استان تدوین شد.
 
وی ادامه داد: پس از برگزاری جلسات متعدد با معاونت سرمایه گذاری خارجی وزارت اقتصاد و امور دارایی، تصمیم بر این شد که به صورت پایلوت مطالعه ای جامع در 70 نقطه از استان خوزستان انجام شود.
 
شریعتی افزود: با همکاری و تعامل سازنده و موثر میان معاونت سرمایه گذاری خارجی وزارت اقتصاد، شورای اقتصاد و سرمایه گذاران و با توجه به مکان‌یابی‌های انجام شده و همچنین شرایطی که مشاور، پیش‌بینی و پیشنهاد کرده است به دنبال اجرای این طرح هستیم.

استاندار خوزستان اظهار کرد: در این برنامه، سرمایه گذاری در هر حوزه بستگی به نظر و پیشنهاد مشاور و همچنین آمایش سرزمینی خواهد داشت.
 
وی با اشاره به آثار و نتایج اجرایی شدن این طرح، ابراز امیدواری کرد با اجرایی شدن آن، تحول اقتصادی بزرگی در استان ایجاد شود و در نتیجه تولید ناخالص در استان و کشور افزایش پیدا کند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد