سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

نمی‌توان به آسانی کشت برنج را در خوزستان حذف کرد


رئیس انجمن برنج خوزستان با بیان این‌که در بحث کشت برنج سیاسی‌کاری‌هایی انجام می‌گیرد، گفت: با توجه به زیرساخت‌های اجرا شده در بحث کشت برنج در استان، کسی نمی‌تواند به آسانی کشت برنج را در استان ممنوع و حذف کند.
محمد سواری در گفت‌وگو با ایسنا – منطقه خوزستان، با اشاره به بحث محدودیت کشت برنج در استان، اظهار کرد: متاسفانه در بحث کشت برنج سیاسی‌کاری‌هایی انجام می‌گیرد و باید این مساله راستی آزمایی شود که چه کسی بحث ممنوعیت کشت را در استان اعلام کرده است.

وی افزود: بحث‌های کلانی در خصوص مساله کشت برنج وجود دارد که در وزارتخانه‌ها اتفاق می‌افتد و در این زمینه به صورت مفصل مکاتبه‌های لازم را با وزارتخانه‌های مربوطه انجام داده‌ایم و همه مشکلات کشت و عدم کشت را در آن مکاتبات مطرح کرده‌ایم.

رئیس انجمن برنج خوزستان تصریح کرد: در بحث کشت برنج و ممنوعیت آن کشاورزان هنوز طرف خود را نشناخته‌اند تا بدانند چگونه مساله را پیگیری و حل کنند. در این زمینه از نظر عرف، وزارت جهاد کشاورزی باید در کنار کشاورزان و برنجکاران استان باشد و انتظار داریم این وزارتخانه همکاری لازم را با برنج‌کاران استان داشته باشد.

سواری با اشاره به این‌که در بحث آب بی برنامگی وجود دارد، عنوان کرد: همه دنبال بهانه‌ای هستند تا کشت برنج را در استان متوقف کنند اما با توجه به زیرساخت‌های اجرا شده در بحث کشت برنج در استان، کسی نمی‌تواند به آسانی کشت برنج را در استان ممنوع و حذف کند.

وی خاطر نشان کرد:با توجه به مساله اشتغالی که در استان وجود دارد و اینکه بسیاری از خانوارها معیشتشان در گرو کشت برنج است، نمی‌توان به آسانی کشت برنج را در خوزستان حذف کرد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد