سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

جمعیتی به اندازه یک استان به اهواز اضافه شده است

حاشیه نشینی در قم
شناسهٔ خبر: 4271293 -
اهواز - معاون شهرداری اهواز با هشدار نسبت به توسعه حاشیه نشینی در این شهر گفت: در مدت اخیر جمعیتی به اندازه یک استان به اهواز اضافه شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا عالیپور پیش از ظهر امروز در شورای سلامت استان خوزستان اظهار کرد: یک گروه دانش بنیان هستند که ادعا دارند در سفر خود به خوزستان در ایام نوروز سامانه های بارش زا را از طریق ربایش می توانند وارد استان خوزستان کنند.

وی افزود: این گروه دانش بنیان از قبل بارندگی این ادعا را داشتند و تقاضا داریم که ادعای آنها در سطح علمی بررسی و در صورت تأیید همکاری با آنها در دستور کار قرار بگیرد.

عالیپور بیان کرد: این گروه همچنین ادعا دارد که می تواند خاک فرسایش یافته را به هوموس تبدیل کنند؛ تقاضا داریم که این ادعای آنها نیز به صورت علمی بررسی شود.معاون شهردار اهواز همچنین گفت: توسعه در ساخت و سازهای غیرمجاز در غرب جاده اهواز ـ خرمشهر یکی از مشکلات است که عدم رعایت بهداشت، مشکلات و معضلات، آسیب های اجتماعی و غیره را به دنبال دارد.

عالیپور افزود: نمی توانم بگویم یک شهر به اهواز اضافه می شود بلکه یک استان در حال افزوده شدن به اهواز است؛ هرچقدر خدماتی به آنها ارائه شود اشتیاق برای توسعه این ساخت و سازها افزایش پیدا می کند.
تقاضا داریم تا دستگاه های متولی رسیدگی لازم را برای مقابله با این ساخت و سازهای غیرمجاز داشته باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد