سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

تصادف در مسجدسلیمان 6 کشته و 23 مصدوم بر جای گذاشت

خبرگزاری فارس: تصادف در مسجدسلیمان 6 کشته و 23 مصدوم بر جای گذاشت

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان خوزستان گفت: حادثه برخورد یک دستگاه کامیون ایسوزو با خودروی پراید در گدار مسجدسلیمان 6 کشته و 23 مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری فارس از مسجدسلیمان، صادق سلامت ظهر امروز در رابطه با حادثه تصادف گُدار مسجدسلیمان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این حادثه در اثر بی‌توجهی به قوانین و مقررات، سرعت غیرمجاز و عدم رعایت سبقت میان دو خودرو رخ داد.وی در خصوص زمان حادثه گفت: این حادثه پیش از ظهر امروز جمعه 10 فروردین در سربالایی منطقه گُدار شهرستان مسجدسلیمان یک دستگاه ایسوزو ترابری سنگین با یک خودروی پراید رخ داد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر خوزستان افزود: متأسفانه در اثر این برخورد، 6 تن از هم‌وطنانمان جان باختند و 23 تن مصدوم شدند.سلامت با بیان اینکه این حادثه در ساعت 11 امروز و اطلاع از طریق مردم محلی به هلال‌احمر اطلاع داده شد٬ بیان کرد: 5 نفر از مصدومان حادثه توسط آمبولانس‌های جمعیت هلال‌احمر به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی عنوان کرد: با توجه به‌ شدت تصادف و ضربه وارد شده به مصدومان وخامت حال برخی از مصدومان، بالگرد جمعیت هلال‌احمر خوزستان نیز برای انتقال این افراد، به مسجدسلیمان اعزام‌ شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد