سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

9.1میلیون تردد خودرو در جاده های خوزستان ثبت شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: ترددشمارها از 25 اسفند ماه تا پایان هفتم فروردین جاری 9میلیون و 170 هزار و 729 تردد خودرو را در جاده های استان ثبت کردند.

غلام عباس بهرامی نیا چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به رشد 19درصدی سفرهای نوروزی در استان در مقایسه با سال گذشته افزود: محورهای اندیمشک به اهواز و بندر ماهشهر به اهواز پرترددترین مسیرهای استان در این مدت بوده اند.

وی با بیان اینکه 6 درصد حجم سفرها در جاده های استان توسط وسایل نقلیه سنگین صورت گرفته ، تصریح کرد: از آغاز سفرهای نوروزی تا پایان طرح تعطیلات، تردد خودروهای سنگین حامل کالاهای تجاری جز موادسوختی و فاسد شدنی در محور های استان ممنوع است.

بهرامی نیا در ادامه خاطر نشان کرد: پیش از آغاز تعطیلات نوروزی در راستای ارتقاء ایمنی راه ها خط کشی بیش از سه هزار کیلومتر راه های استان، پاکسازی حریم های جاده، تعمیر گارد ریلها، لکه گیری و روکش محورها، تعمیر و اصلاح روشنایی جاده ها و نصب علائم ترافیکی صورت گرفت.

وی از مسافران نوروزی خواست پیش از اقدام به سفر با مراجعه به سامانه 141 از آخرین وضعیت راهها مطلع شوند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان ادامه داد: 250 نفر از کارکنان راهداری در قالب 33 اکیپ، با گشت های شبانه روزی وضعیت راه های استان را کنترل می کنند.

به گفته معاون گردشگری کشور تا روز هشتم فروردین ماه سال جاری خوزستان در کنار استان های مازندران، گیلان، بوشهر، هرمزگان، خراسان رضوی و فارس از جمله استانهای پیشتاز در رکورد سفرهای نوروزی بوده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد