سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

بازدید 1420 مهمان خارجی راهیان نور از یادمان‌های خوزستان تاکنون

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان بر لزوم معرفی خوزستان با شاخص‌های فرهنگی و صنایع دستی به کاروان‌های راهیان نور تاکید کرد.

به گزارش ایسنا – منطقه خوزستان، سرهنگ عبدالرضا حاجتی در جلسه ستاد مرکزی راهیان نور که امروز (7 فروردین‌ماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: به جز ایام تابستان که سفر کاروان‌های مخصوص و ویژه خارجی راهیان نور را داریم، از مهرماه اردوی راهیان نور دانش‌آموزی آغاز می‌شود. پس از امتحانات مرحله دوم نیز اردوی دانش‌آموزان راهیان نور و پس از آن اردوهای راهیان نور دانشجویی آغاز می‌شود. همچنین در اسفندماه اردوهای راهیان نور عمومی را داریم.

وی با اشاره به کمیته‌های سپاه افرود: کمیته امنیت و انتظامات تاکنون بیش از 2 هزار گشت برنامه‌ریزی شده و 200 تور ایست و بازرسی داشته است. همچنین از حوزه نیروی انسانی برای امنیت یادمان‌ها تزریق سرباز انجام شده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان تصریح کرد: در حوزه آماد و پشتیبانی، فعالیت ایستگاه‌های صلواتی، امداد خودرو و پخت غذا برای عواملی که در یادمان‌ها حضور دارند از جمله اقدامات سپاه است.

حاجتی گفت: از 14 یادمان خوزستان هفت یادمان فعال است و سه یادمان در اختیار ارتش و یک یادمان در اختیار ناجا و مابقی در اختیار سپاه هستند.

وی بیان کرد: روزانه 10 پزشک و 30 پرستار در یادمان‌ها حضور دارند. همچنین 9 پست امدادی آماده شده و 15 دستگاه آمبولانس در محل‌ها استقرار یافته‌اند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان تصریح کرد: در حال حاضر 350 راوی به صورت استمراری و شیفتی در یادمان‌های دفاع مقدس حضور دارند و 1500 خادم از سراسر کشور نیز در حال گردش در یادمان‌ها هستند.

حاجتی بیان کرد: از 10 اسفندماه 800 دستگاه اتوبوس در حوزه راهیان نور فعال شده‌اند که 280 دستگاه از این تعداد از خوزستان تأمین شده است. همچنین تاکنون 1420 مهمان خارجی راهیان نور در خوزستان حضور پیدا کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در جلساتی که با مسئولان داشتیم مکررا تأکید شده که کاروان‌های راهیان نور آورده‌ای از استان‌های خودشان همراه نداشته باشند، گفت: این موضوع مکررا ابلاغ شده که همه مایحتاج باید از خوزستان تهیه شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان گفت: باید خوزستان با شاخص‌های فرهنگی و صنایع دستی به کاروان‌های راهیان نور معرفی شود تا وظیفه خود را نسبت به خوزستان ادا کنیم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد