سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اهواز نیازمند یک مجموعه تئاتر شهر است

تئاتر ایران
شناسهٔ خبر: 4254070 -
اهواز - مشاور هنری استاندار خوزستان گفت: اهواز نیازمند یک مجموعه تئاتر شهر است؛ مسئولان باید در این خصوص تصمیم های لازم را اتخاذ کنند.

رضا کیانی در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: متاسفانه در کلانشهری همچون اهواز که دارای ظرفیت های هنری بسیاری است؛ حتی یک مجموعه تئاتر شهر وجود ندارد.

کیانی افزود: تلاش هنرمندان برای راه اندازی پلاتوها می تواند جریان تئاتر استان را توسعه دهد. خوشبختانه استقبال مکان هایی همچون؛ کافی شاپ ها و مراکز آموزش خصوصی در این زمینه جای امیدواری است.

عضو کانون ملی منتقدین تئاتر ایران توضیح داد: جریان تئاتر استان باید به سمت استمرار و اجراهای پیاپی برود. وجود مکانی متمرکز برای همه فعالان تئاتر از نیازهای این مجموعه محسوب می شود.

کیانی همچنین تاکید کرد: باید از ظرفیت های موجود در مراکز دولتی و خصوصی در راستای فعالیت های فرهنگی بهره برد؛ بسیاری از سازمان ها و نهاد ها سالن های نمایش بسیار خوبی دارند که با تعامل می شود، این سالن ها را در اختیار گروه های فرهنگی و هنری قرار داد.

وی گفت: تئاتر هنر نخبگان است و باید تلاش کرد با اجرای گونه های مختلف تئاتر و نمایش به توسعه تئاتر استان کمک و وضعیت منفعل موجود را به فعال تبدیل کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد