سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

غفلت مسئولان از صنعت برق خوزستان

غلامرضا شریعتی
شناسهٔ خبر: 4253345 -
اهواز - استاندار خوزستان با انتقاد از ۱۰ سال غفلت در زمینه صنعت تولید برق و نیروگاه جدید در استان گفت: برای توسعه و پیشرفت همه سطوح جامعه باید تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا شریعتی، شامگاه جمعه در آئین افتتاح مرکز فوریت‌های برق ناحیه شمال در اندیمشک عنوان کرد: قطعی های مکرر برق در سال گذشته، شکنندگی و ناپایداری این سیستم را به وضوح نمایان کرد؛ متاسفانه سیستم برق استان به دلیل سنتی بودن ساختارش در چنین طوفان گرد و غباری، ضعف های خود را نشان داد.

وی با بیان اینکه صنعت برق استان دچار غفلت مسئولان شده، افزود: خوزستان پس از استان تهران در زمینه مصرف برق کشور در رتبه اول قرار گرفته است.

استاندار خوزستان یکی دیگر از مشکلات شبکه برق استان را استفاده از ترانزهایی با عمر چهل سال دانست و تصریح کرد: برای توسعه و پیشرفت همه سطوح جامعه باید تلاش کنند.

شریعتی اظهار کرد: درگیری‌های سیاسی و جناحی در مسائلی که مطالبه مردم است، کنار گذاشته شود؛ مسئولان باید اختلافات را کنار بگذارند و به دنبال پیگیری منافع عمومی استان باشند.

وی گفت: میانگین خاموشی در استان خراسان ۷۲ دقیقه و در خوزستان هزار دقیقه است؛ برنامه ریزی های لازم به منظور کاهش این شاخصه برای استان انجام شده است.

شریعتی در پایان با انتقاد از غفلت ۱۰ ساله در احداث نیروگاه‌های سیکل ترکیبی در استان اظهار کرد: در این زمان سه نیروگاه سیکل ترکیبی در اندیمشک، یک نیروگاه نیز در دزفول و به صورت کلی ۹ نیروگاه سیکل ترکیبی در استان در حال ساخت است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد